تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیه در می‌زنه ؟!(گفت و شنود)

گفت: «فیلیپ جیرالدی»، متخصص ضد تروریسم در آمریکا و افسر سابق اطلاعات نظامی سیا نوشته است «چند تریلیون دلار در جنگ‌های افغانستان و عراق هدر دادیم و نتوانستیم به هیچ یک از اهداف خود برسیم».
گفتم: انتظار داشتند مردم منطقه برای اشغالگرانی که دست به غارت و قتل عام زنان و مردان و کودکان بی‌گناه زده‌اند فرش قرمز پهن کنند و با گل و نقل و شیرینی از آنها استقبال کنند؟!
گفت: اتفاقاً این افسر اطلاعات نظامی سیا نوشته است تنها دستاورد این دخالت‌های نظامی نفرت مردم منطقه از ما بوده است.
گفتم: شیادی در پوشش گدایی، زنگ خانه‌ای را زد و صاحبخانه پرسید کیه؟ گفت؛ فقیر و بی‌چیزم! کمکم کنید. صاحبخانه چند تا فحش آبدار نصیبش کرد! یارو گفت؛ حالا که پول نمیدی، چرا فحش میدی؟! صاحبخانه گفت؛ از انصاف به دور بود که دست خالی برگردی!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیه در می‌زنه ؟!(گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..