تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافرت کرونایی به شمال با جریمه های دنگی !

به گزارش رکنا، مردم سفر می روند و جریمه روزهای کرونا یی را با همسفران خود دنگی می پردازند!

صحبت های عاطفه عابدینی، دبیر کمیته علمی کرونا در خصوص مسافرت مردم استان های تهران و البرز در تعطیلات کرونایی بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. عابدینی گفته: «مشاهده شد که تعطیلی شش روزه تهران و البرز برای مردم تبدیل به موقعیتی شد که به شهر‌های دیگر سفر کنند. این کار حتی زمانی اتفاق می افتد که برای تردد جریمه هم در نظر گرفته می‌شود، اما مردم تمایل دارند جریمه را حتی به صورت دُنگی پرداخت کنند، اما حتما به سفر بروند.» کاربری نوشت: «این روش دنگی پرداخت کردن، بیشتر مخصوص مجردهاست نه خانواده ها.» کاربر دیگری نوشت: «اگه بخوایم دنگی حساب کنیم جریمه یک میلیون تومانی کرونا 250 هزار تومان برای هر نفر

در میاد که قطعا زیاد نیست.» کاربری هم به طنز نوشت: «اونایی که دنگ کافه شون رو نمی دن سفر نبرین تا بعدش به مشکل پرداخت جریمه نخورید.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافرت کرونایی به شمال با جریمه های دنگی !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..