تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تله سیژ بوستان علوی قم افتتاح می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم،مراسم بهره‌برداری و افتتاح پروژه تفریحی و گردشگری تله سیژ بوستان علوی در ادامه اجرای طرح ” قم در مسیر تحول» با حضور مسئولان استانی و مدیریت شهری برگزار می‌شود.

این پروژه تفریحی که از سال ۱۳۹۶ و علی رغم مشکلات گمرکی آغاز شد، به طول ۲۴۰۰ متر به‌صورت رفت‌وبرگشت از جنوب به سمت شمال بوستان علوی با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

مساحت کل این پروژه ۱۳ هزار مترمربع است که با اهداف کلان توسعه اماکن رفاهی، تفریحی و گردشگری، تقویت اقتصاد شهری و افزایش زمان ماندگاری زائران در شهر قم و ایجاد تفریحات مفرح و شاد در شهر اجرا شده است.

از ویژگی‌های بارز این پروژه می‌توان به پیوست مجتمع تفریحی و شهربازی، جاذبه گردشگری برای مسافران ایرانی و خارجی، نبودن پروژه مشابه تا شعاع ۳۰۰ کیلومتری از شهر قم و چشم‌انداز زیبا و سرسبز پیرامون پروژه اشاره کرد.

این پروژه از سوی شرکت عمران معصومیه شهرداری قم و شامل دو ایستگاه با امکانات رفاهی و تفریحی در کنار سورتمه ریلی بوستان علوی احداث‌شده است.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تله سیژ بوستان علوی قم افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..