تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری از خانواده های زندانیان نیازمند در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام تحریری،نماینده دادستان قم گفت: به مناسبت دهه ولایت ۸۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان استان قم توزیع شد.

او با بیان این که ارزش هر بسته معیشتی یک میلیون تومان است ،افزود: هم زمان با این طرح هشت نفر از زندانیان با هماهنگی دادستان و رئیس کل دادگستری استان قم آزاد شدند.

تحریری ادامه داد: این سومین مرحله از طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه است که با مشارکت انجمن حقوقدانان استان، کنگره شهدا، دادگستری و انجمن حمایت زندانیان استان، کانون شمش الشموس خادم یاران آستان قدس رضوی و شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان قم انجام می‌شود.

نماینده دادستان قم تاکید کرد: خیران می‌توانند برای حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۰۴۴۶ و ۰۱۰۶۶۴۲۱۵۹۰۰۲ به نام انجمن حمایت از زندانیان استان واریز کنند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری از خانواده های زندانیان نیازمند در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..