تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض صالحی امیری به وزیر ورزش ژاپن

سید رضا صالحی امیری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایران زیبا در محل سفارت ایران درباره محور مذاکرات با وزیر علوم و فرهنگ و ورزش ژاپن گفت: این دیدار با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار و توافق شد تا همکاری تداوم یابد. این همکاری ها در تبادل تیم ها، برپایی اردوهای مشترک و آنچه که به افزایش این روابط کمک می کند صورت می گیرد که با استقبال هیوگیدا روبرو شد.

رییس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: در آینده نزدیک تلاش داریم روابط ورزشی و دیپلماسی ورزشی را تقویت کنیم البته در این دیدار قرار بود رییس المپیک ژاپن حضور یابد که به دلیل درگیری های پیرامون المپیک نتوانست بیاید و عذرخواهی کرد قرار است دیدار در چند روز آینده برگزار شود.

وی تاکید کرد: در این دیدار و دو خلال مذاکره ٢ بار اعتراض خود را در پذیرش کاروان در فرودگاه توکیو به وزیر ورزش ژاپن اعلام کردم که رسما عذرخواهی کرد و آن را ناشی از بحث پروتکل بهداشتی در شرایط کرونا بیان کرد.

صالحی امیری ادامه داد: البته ما قانع نشدیم و گفتیم نظمی که ما از ژاپن سراغ داشتیم در فرودگاه نارینا ندیدم و مجدد عذرخواهی کرد.

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض صالحی امیری به وزیر ورزش ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..