تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Lensa: Photo Editor Unlocked 3.2.5.363 – اپلیکیشن ویرایش و زیبا سازی تصاویر مخصوص اندروید

Lensa: Photo Editor v3.2.5.363 – ساخت زیبا ترین سلفی ها در اندروید
نسخه آنلاک شده برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

دوربین هایی که روی گوشی‌های هوشمند امروزی قرار دارد، بسیار باکیفیت‌ هستند و می توانند تصاویر را با کیفیتی مشابه دوربین‌ های حرفه ‌ای ثبت نمایند. همانطور که می دانید روی گوشی های هوشمند امروزی در هر دو طرف گوشی، دوربین وجود دارد. معمولاً پیشرفت ها و افزایش کیفیت روی دوربین پشتی که با نام دوربین اصلی هم شناخته می شود، اعمال می گردد و دوربین جلوی گوشی معمولاً افزایش کیفیت زیادی را تجربه نمی‌کند. این رویه باعث شده است که حالا حتی روی بهترین گوشی ها هم نتوانیم سلفی‌های خوبی داشته باشیم. خوشبختانه نرم افزارهای بسیار خوبی ایجاد شده اند که نقص موجود در دوربین ها را برطرف کرده و تصاویر را بسیار با کیفیت و زیبا می کنند و امروز با یکی از آنها در خدمت شما هستیم. Lensa: Photo Editor عنوان یک اپلیکیشن برای ویرایش و زیبا سازی تصاویر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Prisma Labs, Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه ویرایش عکس اندروید برای ایجاد سلفی های خارق العاده و زیبا ایجاد شده و در آن تمامی ابزارها برای برطرف سازی نقص های صورت و ساختن عکس هایی حرفه ای تعبیه شده است. فیلتر های منحصر به فردی که در این برنامه وجود دارند، جلوه های تماشایی به عکس های شما می دهند و آنها را به بهترین شکل برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی تبدیل می ‌کنند. در این برنامه به صورت ساده و آسان می توانید نقص های صورت مثل چین و چروک، جوش، آکنه و … را برطرف کرده و پوستی شفاف و درخشان داشته باشید. قابلیت برجسته سازی صورت و تار کردن پس زمینه باعث می شود که عکس‌های شما حالتی حرفه ‌ای و استودیویی به خود بگیرند. ابزارهای مختلفی برای ویرایش چشم ها، سفید سازی دندان، ضخیم کردن و برجسته کردن ابروها، حذف سیاهی دور چشم و …. نیز وجود دارد که این برنامه را به یک برنامه کامل برای روتوش تصاویر تبدیل می کند. ابزارهایی هم برای تغییر لنز و عمیق عکس نیز وجود دارند که باعث برجسته تر نشان دادن صورت میشود. امکان تغییر نورپردازی تصاویر هم فراهم شده و فیلترهای متنوعی برای انجام این کار در برنامه تعبیه شده است. یک حالت خودکار هم در برنامه وجود دارد تا بتوانید روتوش تصاویر را تنها با زدن یک دکمه انجام برسانید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Lensa: Photo Editor اندروید:

دارای ابزارهای متنوع برای روتوش صورت و حذف نقص های آن ابزاری برای سفید کردن دندان ها و حذف سیاهی دور چشم تغییر لنز و عمق تصاویر قابلیت تغییر نوردهی تصاویر شامل قابلیتی برای محو کردن پس زمینه و برجسته کردن صورت برجسته کردن لب ها امکان متحرک کردن پس زمینه و ایجاد عکس های فانتزی قابلیت تغییر رنگ مو به صورت طبیعی

اپلیکیشن Lensa: Photo Editor یک برنامه کامل برای روتوش و زیباسازی سلفی است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : برنامه فقط بر روی دستگاه های با پردازنده Arm64-v8a نصب می شود.

Lensa Photo Editor

تغییرات نسخه 3.2.5.363 — Various bug fixes and improvements.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Lensa: Photo Editor Unlocked 3.2.5.363 – اپلیکیشن ویرایش و زیبا سازی تصاویر مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..