تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرینات نظامی چند ملیتی ناتو در گرجستان آغاز شد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، به گزارش خبرگزاری "اسپوتنیک گرجستان " به نقل از وزارت دفاع این کشور، این تمرینات نظامی با مشارکت ۷۰۰ نظامی آمریکایی، یک هزار و ۶۰۰ نظامی گرجی و ۲۵۰ نظامی از ۱۵ کشور عضو ناتو و فعال در برنامه‌های این سازمان نظامی، برگزار می‌شود.

" جوانشیر بورچولادزه " وزیر دفاع کرجستان طی سخنانی در مراسم آغاز این تمرینات نظامی گفت: این تمرینات مشترک موجب تقویت تعاملات و قدرت رزمی واحد‌های نظامی کشورر‌های حاضر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری تمرینات نظامی چند ملیتی در گرجستان، افزود: این برنامه نظامی حضور ناتو در گرجستان را افزایش می‌دهد و به صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند.

تمرینات نظامی چند ملیتی Agile Spirit از سال ۲۰۱۱ میلادی همه ساله در گرجستان در راستای همکاری این کشور با ناتو و آمریکا برگزار می‌شود.

روسیه در رابطه با افزایش همکاری گرجستان با ناتو بار‌ها ابراز نگرانی کرده و " ماریا زاخاراوا " سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه مدتی پیش اعلام کرد که مسکو با موضع تفلیس مبنی بر این که این تمرینات مشترک با ناتو به صلح و ثبات در منطقه دریای سیاه کمک می‌کند، موافق نمی‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرینات نظامی چند ملیتی ناتو در گرجستان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..