تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های محرم در کردستان براساس اقتضائات برنامه‌ریزی شود

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در ستاد استانی محرم ۱۴۰۰ در سنندج با اشاره به اینکه باید برنامه‌های لازم برای ایام محرم انجام شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها نیازمند همکاری تشکل‌های دینی، هیئات مذهبی و کارشناسان فرهنگی تبلیغات اسلامی است.

او خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی، تبلیغ، تولید محتوا در فضای مجازی باید به نحو مطلوب پیش برود و مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری جلسه‌ای با حضور موسسات و هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی مرتبط با برنامه‌های فرهنگی دینی ایام محرم خبر داد و بیان کرد: این جلسه با حضور نماینده‌ای از سازمان تبلیغات اسلامی برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر برنامه‌های ایام محرم در استان برگزار می‌شود.

حاتمیان یادآور شد: برنامه‌های محرم در کردستان باید براساس اقتضائات استان و براساس نوع نگاه مردم این استان برنامه‌ریزی شود.

او اضافه کرد: فرهنگ استان کردستان براساس مبانی مذهبی که دارد متفاوت با سایر مناطق کشور است و باید به شکل محتوایی و ترویج پیام‌هایی از فرهنگ عاشورا در میادین فضاسازی محیطی را انجام داد.

او اضافه کرد: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، تکثر برنامه‌ها در ایام محرم نیز آسیب‌زا خواهد بود و باید برنامه‌ها به درستی برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های محرم در کردستان براساس اقتضائات برنامه‌ریزی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..