تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف در پرداخت عوارض ساختمانی در قم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم عنوان کرد؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اخوان ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم در حاشیه دویستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش شدید تعرفه عوارض ساخت گفت: به منظور کاهش فشار اقتصادی بر مودیان از امروز دوشنبه چهارم مردادماه  تا پایان امسال تخفیف ۱۵ تا ۲۵ درصدی برای پرداخت نقدی در نظر گرفته شده است.

او افزود: همچنین به منظور تسهیل در پرداخت عوارض ساخت، مودیان می توانند در پرداخت نقدی عوارض از شرایط اقساط ۵، ۱۰ و ۱۵ ماه بهره‌مند شوند.


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم همچنین به تفریغ بودجه شهرداری و هشت سازمان تابعه در جلسه امروز اشاره کرد و گفت: در مجموع ۸۲ درصد بودجه این سازمان در سال  ۹۹ محقق شده است.


بودجه در نظر گرفته شده در سال ۹۹ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که تحقق ۸۲ درصدی از این میزان بودجه، معادل ۲ هزار و نهصد میلیارد تومان می‌شود.


امروز همچنین سند برنامه راهبردی پنج ساله دوم شهرداری قم به تصویب شورا رسید و جهت اجرا تقدیم این سازمان شد.


در قالب این سند، اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های شهرداری در دو جلد ۱۹۰ و ۱۱۰ صفحه‌ای آورده شده است که تا سال ۱۴۰۴ اجرایی می‌شود.


سقائیان نژاد، شهردار قم در خصوص اقدامات صورت گرفته در پنج سال اول گفت: با وجود تحریم ها، بخش قابل توجهی از برنامه پنج سال اول محقق شده است.


گفتنی است در دویست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که هفته آینده برگزار می‌شود، در خصوص تفریغ بودجه ۶ سازمان دیگر تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف در پرداخت عوارض ساختمانی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..