تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"اهواز"، قلمرو پلنگ‌&a

تیم فوتبال فولاد خوزستان که آخرین شکست خانگی‌اش مقابل پرسپولیس و در فصل گذشته بود، از آن بازی به بعد به حریفی شکست‌ناپذیر و سخت برای رقبا در خانه تبدیل شد.

به گزارش روزنو، این تیم با برد شب گذشته در دربی خوزستان مقابل نفت آبادان نیز توانست، ضمن تداوم روند موفقیت‌آمیز خود در فصل جاری، رکورد شکست‌ناپذیری در خانه را هم حفظ کند.

به گزارش ایسنا، بازی فولاد مقابل نفت آبادان، آخرین دیدار خانگی سرخ‌پوشان اهوازی بود و آن‌ها موفق شدند بدون شکست خانگی در لیگ بیستم، کار خود را در اهواز به پایان برسانند. فولاد در دو فصل اخیر، روز‌های سختی را برای تمامی حریفان در خانه رقم زد و توانست مانع بزرگی برای تیم‌های مدعی، چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر باشد. حریفی که حالا اهواز و ورزشگاه اختصاصی آن‌ها به قلمروشان تبدیل شده است.

فولاد اگر بتواند در فصل آینده نیز همین روند نباختن در خانه را حفظ کند، می‌تواند این رکورد را از دست تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که بیشترین شکست‌ناپذیری در خانه را تجربه کرده‌اند، خارج کند و از این حیث در صدر قرار بگیرد.

فولاد همچنان امیدوار است از طریق لیگ برتر یا جام حذفی، همچون فصل گذشته به سهمیه آسیایی برسد.

شاگردان نکونام در آخرین دیدار خود در رقابت‌های فصل جاری، روز جمعه ۸ مرداد در دیداری خارج از خانه به مصاف پدیده مشهد می‌روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"اهواز"، قلمرو پلنگ‌&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..