تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکثر آمریکایی‌ها درباره آینده کشورشان دید منفی دارند

نظرسنجی‌ ای بی سی نیوز و موسسه ایپسوس

 روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز نوشت: نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد اکثر آمریکایی‌ها نگران آینده کشورشان در ۱۲ ماه آینده هستند.

اکثر آمریکایی‌ها درباره آینده کشورشان دید منفی دارندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز ، نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد اکثر آمریکایی‌ها نگران آینده کشورشان در ۱۲ ماه آینده هستند.

۵۵ درصد پاسخ دهندگان در نظرسنجی‌ ای بی سی نیوز و موسسه ایپسوس درباره جهت گیری حرکت کشورشان دیدگاهی منفی دارند که این رقم حدود ۲۰ درصد نسبت به ماه مه افزایش نشان می‌دهد.

وقتی همین سوال در ماه مه پرسیده شد، ۳۶ درصد آمریکایی‌ها ابراز بدبینی کرده بودند.

کوئین اسکانلان از شبکه تلویزیونی‌ ای بی سی گفت: کاهش میزان خوش بینی در طیف‌های مختلف دموکرات ها، جمهوریخواهان و افراد مستقل اتفاق افتاده است. میزان خوش بینی در میان دموکرات‌ها و جمهوری خواهان حدود ۲۰ درصد و در میان افراد مستقل، ۲۶ درصد کاهش یافته است.

این دیدگاه منفی در آمریکا با نظرات اکثریت آمریکایی‌هایی که مورد نظرسنجی قرار گرفته اند و مخالف نحوه برخورد جو بایدن رئیس جمهور این کشور با مهاجرت و خشونت سلاح بودند، مطابقت دارد. ۶۱ درصد آمریکایی‌ها درباره نحوه برخورد با هر یک از این موضوعات نظر منفی داشتند.

نحوه برخورد بایدن با همه گیری ویروس کرونا برترین امتیاز‌ها را در نظرسنجی‌ ای بی سی نیوز و ایپسوس از زمان آغاز به کار وی دریافت کرد. ۳۶ درصد از افراد نظرسنجی شده با واکنش بایدن به شیوع ویروس کرونا موافق نبودند. شمار آمریکایی‌هایی که به بایدن درخصوص ویروس کرونا نمره بد داده اند از ماه مه ۸ درصد افزایش یافته است.

به همین شکل، آمریکایی‌ها به طور فزاینده‌ای درباره نحوه برخورد بایدن با اقتصاد نگرانند. آن بخش از آمریکایی‌ها که از عملکرد بایدن برای بهبود اوضاع اقتصادی رضایت ندارند از ماه مه با ۸ درصد افزایش به ۴۶ درصد رسیده است.

نظرسنجی ایپسوس و‌ ای بی سی نیوز در روز‌های ۲۳ و ۲۴ ژوئیه (اول و دوم مرداد) به صورت اینترنتی با حضور ۵۲۷ فرد بزرگسال برگزار شد. این نظرسنجی که به زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی برگزار شد، ۵ درصد ضریب خطا داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکثر آمریکایی‌ها درباره آینده کشورشان دید منفی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..