تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران به سیدحسن نصرالله اهدا می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی،معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در جمع خبرنگاران با اشاره به فراز‌های مهدوی خطبه غدیر رسول خدا (ص) اظهار کرد: وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) در خطبه غدیر در ۱۸ فراز به امام زمان (عج) اشاره دارند و تصریح می‌کنند که غدیر امتداد می‌یابد و به ظهور ختم می‌شود و امام مهدی (عج) به عنوان فرزند غدیر با ظهور و استقرار حاکمیت الهی پیام غدیر را محقق می‌کنند.

او ادامه داد: ما بر این باور هستیم که جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امتداد غدیر و زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) است و جبهه مقاومت با پرچم‌داری جمهوری اسلامی مسیر غدیر را ادامه می‌دهد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در آستانه عید سعید غدیر به عنوان عیدالله الاکبر بنا داریم تا از سیدحسن نصرالله که نقش ویژه‌ای در پیشبرد جبهه مقاومت به عنوان امتداد غدیر دارد، تقدیر کنیم.

حسین آبادی عنوان کرد: در شام سه‌شنبه ۵ مرداد هم‌زمان با برگزاری مراسم دعای توسل از سیدحسن نصرالله با حضور نماینده ایشان تقدیر و نشان خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران به سید مقاومت اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران به سیدحسن نصرالله اهدا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..