تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفندی دو دقیقه‌ای برای خواب بهتر!

بخشی از استراتژی من "نظارت" یا همان مانیتور کردن است

اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید که کمی زودتر بخوابید اما موفق نشده‌اید، در حال خواندن گزارش درستی هستید. ترفندی دو دقیقه‌ای برای خواب بهتر! فرادید| اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید که کمی زودتر بخوابید اما موفق نشده‌اید، در حال خواندن گزارش درستی هستید.
 
به گزارش فرادید به نقل از بیزینس اینسایدر، ران فرایدمن، روانشناس و مولف کتاب "بهترین جا برای کار کردن،" در طول چند ماه گذشته دیدارهای مهمی با 26 کارشناس برتر بازدهى‌ تجاری به گفتگو پرداخته است. گرتچن روبین، ادم گرانت، سوزان کاین و دان پینک از جمله این کارشناسان هستند.
 
گرتچن روبین، مولف کتاب "پروژه شادی" و "بهتر از گذشته" اطلاعات مفیدی به ران فرایدمن داد. خانم روبین به ران گفت که «تنظیم مجدد رفتارهایمان می‌تواند راه رسیدن به خوشبختی باشد.» فرایدمن از او در مورد آن رفتارها سوال کرد، چرا که شاید خیلی‌ها دقیقا متوجه نشوند.
 
روبین این چنین توضیح داد: «بخشی از استراتژی من "نظارت" یا همان مانیتور کردن است. زمانی که کاری را مرتب نظارت می‌کنیم، آن را بهتر انجام می‌دهیم. اگر می‌خواهید رژیم تغذیه‌ای مناسبی داشته باشید، پس همیشه باید یک ژورنال تغذیه کنارتان باشد. اگر می‌خواهید بیشتر تمرین کنید، پس بهتر است از گام شمار استفاده کنید. اگر می‌خواهید بهتر پس انداز کنید، باید حواستان به خرج کردنتان باشد. من برای خواب بهتر، از فناوری‌های روز استفاده می‌کنم.»
 
فرایدمن پس از کمی استراحت دوباره به او با گفتگو پرداخت. روبین می‌گوید: «نظارت بر خواب کمک زیادی به شما می‌کند. این کار وقت کمی می‌برد، اما مزایای زیادی دارد.»ترفندی دو دقیقه‌ای برای خواب بهتر! روبین از زمانی که به اهمیت خواب خوب پی برد، همواره برای رسیدن به آن تلاش کرده است. او می‌گوید: «به نظرم همه ما از اینکه کاری را درست انجام می‌دهیم خوشحال می‌شویم. نظارت بر رفتارهایمان نیز به این کار کمک می‌کند... گاهی اوقات آنقدر خسته می‌شدم که رفتن به سمت تختخواب و بیدار شدن در صبح روز بعد، به معضلی برایم تبدیل شده بود. حوصله خارج کردن لنزهایم را نداشتم. دوست نداشتم صورتم را بشورم و یا دندان‌هایم را مسواک بزنم. اما حالا سعی می‌کنیم که زودتر حاضر شوم تا هنگام خواب کار خاصی نداشته باشم.»
 
منظور او این بود که به خودمان عادت دهیم تا بلافاصله پس از شام، مسواک بزنیم. در این صورت موقع خواب دردسر کمتری داریم. او می‌گوید: «این ترفند دو دقیقه‌ای باعث می‌شود تا شب‌ها خیلی سریع‌تر بخوابید.»
 
منبع: BusinessInsider
ترجمه: وبسایت فرادید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفندی دو دقیقه‌ای برای خواب بهتر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..