تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در پی کسب مدال طلای المیپیک توسط جواد فروغی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با صدور پیامی کسب مدال طلای ایران در المپیک توکیو توسط "جواد فروغی"، ورزشکار ملی پوش کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با صدور پیامی کسب مدال طلای ایران در المپیک توکیو توسط "جواد فروغی"، ورزشکار ملی پوش کشورمان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: درخشش پرافتخار ورزشکار سرافراز و مدافع سلامت "جواد فروغی" در اولین روزهای مسابقات المپیک توکیو ژاپن و کسب مدال طلا برای اولین بار در رشته تیراندازی و شکستن رکورد المپیک در رشته تیراندازی، در آستانه عید سعید غدیر خُم، موجب مباهات و افتخار همه ایرانیان به ویژه مردم ولایتمدار استان ایلام شد.

این مدال تاریخی، مصداق بارز تلاش، خستگی‌ناپذیری ، انگیزه و اراده جوانان این مرز و بوم است.

اینجانب این افتخار ماندگار را به ورزشکار قهرمان جناب آقای "جواد فروغی" و نیز تمامی مربیان، خانواده محترم و جامعه ورزش تبریک می‌گویم و برای دیگر ورزشکاران دلیر ایران آرزوی موفقیت می نمایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در پی کسب مدال طلای المیپیک توسط جواد فروغی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..