تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمعی از نمایندگان مجلس فردا با آیت الله رئیسی دیدار می‌کنند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: جمعی از نمایندگان فردا با آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب دیدار می‌کنند.

قدس آنلاین: حجت الاسلام علیرضا سلیمی، گفت: جمعی از نمایندگان عصر فردا سه‌شنبه پ(نجم مرداد ماه) با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب دیدار و گفتگو می‌کنند.

وی افزود: در این دیدار که جمع کثیری از نمایندگان حضور خواهند داشت و احتمال دارد همه نمایندگان حضور پیدا کنند، روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس سخنرانی خواهند داشت و مطالب خود را پیرامون مسائل روز مطرح خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: این دیدار با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز کشور و نیز هر چه نزدیک‌تر شدن مجلس یازدهم با دولت سیزدهم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمعی از نمایندگان مجلس فردا با آیت الله رئیسی دیدار می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..