تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دختر 15 ساله قرار نبود زنده بماند / معجزه مرد تبریزی در صحنه مرگ

مربی امداد و نجات هلال احمر در شهرستان خداآفرین در آذربایجان شرقی، پس از دیدن واژگونی خودرو سمند به دره، با لوازم شخصی خود وارد عمل شد و خانم جوانی را از مرگ حتمی نجات داد.

اسلام غضنفری کارمند و مربی هلال احمر شهرستان خداآفرین با خودروی شخصی خود در جاده شهرستان کلیبر، روستای صومعه در حال رانندگی بود که شاهد سقوط خودروی  سمند به دره شد و توانست دختر جوانی را که دچار ایست قلبی شده بود با عملیات احیا(cpr) از مرگ نجات دهد.

دختر 15 ساله مرده بود که زنده شد

به گزارش رکنا، این مربی امداد و نجات درباره این حادثه می‌گوید: در حال رانندگی بودم که دیدم خودروی سمند منحرف شو و به دره افتاد. فورا خودم را به سواری واژگون شده رساندم.چون کیف کمک‌‍های اولیه را همیشه به  همراه دارم؛ به سراغ دو مصدوم رفتم.

خانم ۲۲ ساله‌ای  مصدوم شده بود که فقط نیاز به پانسمان داشت اما مصدوم دوم دختر 15 ساله ای بود که به علت شرایط حاد و خاص دچار ایست قلبی شده و بدون علائم حیاتی بود.

بلافاصله عملیات احیا (cpr)  بر او آغاز کردم. خوشبختانه پس از گذشت ۳۵ دقیقه عملیات احیا موفقیت آمیز، نهایتا با رسیدن کارشناسان اورژانس به محل مصدوم دچار ایست قلبی را به کارشناسان اورژانس کلیبر تحویل دادم و تا به بیمارستان کلیبر منتقل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دختر 15 ساله قرار نبود زنده بماند / معجزه مرد تبریزی در صحنه مرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..