تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی ۵۰۹ سایت bts تلفن همراه در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تکرارگر یا ریپیتر (Repeater) دستگاه کوچکی است که سیگنال‌های الکتریکی، بی‌سیم یا نوری دریافتی از دیگر تجهیزات شبکه را تقویت می‌کند و بازمی‌فرستد. اظهار داشت: تاکنون ۵۰۹ سایت bts تلفن همراه و ۲۱ ریپیتر (تکرارگر) در نقاط مختلف استان نصب و راه‌اندازی شده است .

حکمت با اشاره به اینکه که در سال ۱۳۹۲ یک میلیون و ۹۰ هزار و ۲۲۲ مشترک همراه اول در استان وجود داشت، افزود: این رقم در حال حاضر بیش از ۲ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۶۸۰ مورد است.

او گفت: تعداد ۲۸۴ هزار و ۳۶۷ شماره تلفن همراه دائمی و ۲ میلیون و ۷۵ هزار و ۳۱۳ مورد آن با ضریب نفوذ ۱۴۰ درصد اعتباری هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن اعلام رشد ۹۶ درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در استان نسبت به ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، یادآور شد: این آمار هم اکنون به ۱۴۱ درصد رسیده است.

حکمت افزود: از سال گذشته ۳۵ سایت جدید تلفن همراه در کردستان راه اندازی شده است.

او  با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی میزان ارتقا، نصب و راه اندازی سایت‌های دارای تکنولوژی ۳ G و G ۴ نسبت به چند سال اخیر، ادامه داد: هم اکنون مشتریان همراه اول دراستان نیز ازمزایای تعداد ۳۹۰ سایت دارای تکنولوژی ۳ G و ۵۶۸ سایت دارای تکنولوژی ۴ G در استان بهره می‌برند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: در چند سال اخیر پروژه‌های مختلفی در این راستا بر اساس استاندارد‌های جهانی در سطح استان اجرا شده است که نتیجه آن افزایش تعداد چشمگیر مشتریان تلفن همراه اول در کردستان است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد و ضریب نفوذ پوشش تلفن همراه در استان ۸۰ درصد است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی ۵۰۹ سایت bts تلفن همراه در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..