تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده سپاه : حنای آمریکا دیگر در ایران رنگی ندارد

فرمانده کل سپاه گفت: حنای آمریکا دیگر در ایران رنگی ندارد.

تحریم‌های اقتصادی پیروزی ایران را به دنبال خواهد داشت


سردار سرلشکر حسین سلامی:

* (با بیان اینکه آمریکا برای همه ملت های جهان جز فقر و عقب ماندگی و تاراج ثروتشان چیز دیگری نداشته است): حنای آمریکا دیگر در ایران رنگی ندارد و ما فداییان ملت ایران هستیم.

* اکنون که دشمنان متوجه شده‌اند که از طریق جنگ سخت نمی‌توانند ملت ایران را شکست دهند به توطئه‌های دیگر مانند تحریم‌های اقتصادی روی آورده و می‌خواهند با اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی ملت را از این نظام بگیرند و بیزار کنند اما باید بدانند، تحریم‌های اقتصادی شاید به ظاهر ملت را تحت فشار قرار داده، اما پیروزی ایران اسلامی را بدنبال خواهد داشت.

* دشمنان ما و در راس آنان امریکا از روز اول انقلاب با انواع و اقسام توطئه ها علیه ما به دشمنی پرداخته و انواع ترورها، تحریم ها و تهدیدها را علیه ما اعمال کرده اند اما ملت ما هیچ گاه از پای نایستاده و با شتاب به حرکت خود ادامه دهد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: aftabnews.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده سپاه : حنای آمریکا دیگر در ایران رنگی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..