تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سرانه فضای تفریحی - ورزشی و بهبود محیط شهری و روستایی قشم

به گزارش خبرآنلاین از قشم، احداث این بوستان در راستای بهبود محیط پیرامونی در سطح شهرها و روستاهای جزیره، تلاشی برای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره به صورت اشتراکی توسط سازمان منطقه آزاد قشم و شورای اسلامی روستای دفاری صورت گرفته است.
اشتغال‌زایی برای ۴۰ نفر نیروی کار به ‌صورت مستقیم از ویژگی‌های دیگر این پروژه خدماتی و تفریحی در سطح جزیره است.
با ساخت پارک های شهری و همچنین توسعه پارک ها و احداث کمپ پارک های مختلف در روستاهای جزیره قشم طی سال های گذشته شاهد افزایش سرانه فضای سبز بوده ایم.
افزایش ظرفیت پارک ها و همچنین توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی در نقاط مختلف جزیره قشم می تواند زمینه ساز حضور بیشتر گردشگران در این منطقه باشد.
گفتنی است، امروز دوشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۰ در آیین ویدیو ویدیوکنفرانسی با حضور رییس جمهوری، ۹ پروژه در منطقه آزاد قشم،  با اعتبار ارزی ۱۶ میلیون دلار و ریالی ۲ هزار و ۳۷۹  میلیاردی در پنج حوزه عمرانی، خدماتی، تولیدی، شیلاتی و گردشگری به بهره‌برداری رسید.
یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در پنج مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با ۷۸ پروژه افتتاحی به اعتبار ریالی ۷۴ هزار و ۶۳۰ میلیاردی و ارزی ۳۹۳ میلیون یورو و ۲۸۱ میلیون دلاری، ۱۴ پروژه کلنگ زنی به ارزش ۱۷۲ارزی میلیون دلار و ارزش ریالی ۳۲ هزار و پنج میلیارد ریال و  ۷۶ پروژه در حال اجرا با رقم سرمایه‌گذاری ۴۹۵ میلیون دلار، ۲۲۳ میلیون یورو و  ۱۹ هزار و ۱۸۵ هزار میلیارد ریال، در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سرانه فضای تفریحی - ورزشی و بهبود محیط شهری و روستایی قشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..