تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونگی اطلاع بیمه شده از وضعیت بیمه‌ای خود

به گزارش بولتن نیوز، مریم حسینی با اشاره به اینکه چاپ دفاتر بیمه سلامت در تمامی صندوق‌ها از ابتدای تیر ماه متوقف شده است، گفت: برای اطمینان و آگاهی بیمه شده از وضعیت بیمه‌ای خود سربرگ دفترچه حاوی اطلاعات هویتی بیمه شده در اختیار وی قرار می گیرد.

وی افزود: همزمان با حذف دفترچه از ابتدای تیر ماه ۱۴۰۰، دریافت خدمات بیمه‌ای در داروخانه و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد آن شهرستان صرفا به صورت الکترونیکی و با ارائه شماره ملی و کد رهگیری از طرف بیمه شدگان امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران، تصریح کرد: با توجه به پوشش بیمه‌ای تعدادی از داروها و خدمات منتخب همانند سوماتوتروپین ویکتوزا، کارنیتین و دانسیتومتری صرفا به شرط تجویز الکترونیکی، ضروری است موضوع به نحو مقتضی به اطلاع کلیه پزشکان رسانده شود.

وی گفت: در راستای اجرای الزامات قانونی مبنی براستقرار نسخه نویسی الکترونیک پنل سازمان بیمه سلامت به صورت رایگان به نشانی :/https://eservices.ihio.gov.ir/erx در اختیار قرار داشته و این اداره آمادگی کامل جهت آموزش و استقرار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک را به صورت حضوری و غیر حضوری دارد.

بنابراعلام پایگاه خبری بیمه سلامت، حسینی اظهار کرد: تمامی بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی به نشانیhttp // eservices.ihio.gov.ir / esc/: می توانند نسبت به مشاهده اطلاعات هویتی، اصلاح اطلاعات، تغییر عکس، تمدید اعتبار، مشاهده کلیه نسخ تجویزی و سایر امکانات این سرویس اقدام نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونگی اطلاع بیمه شده از وضعیت بیمه‌ای خود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..