تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ قانون مهم برای انتخاب لباس زیر که به سلامت بدن شما کمک خواهد کرد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پوشیدن لباس زیر بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره است و اگر این لباس به‌اشتباه انتخاب شود، می‌تواند بر سلامت شما تاثیر منفی بگذارد. برای انتخاب لباس زیر چند قانون مهم وجود دارد که متاسفانه بسیاری از افراد از آن آگاهی ندارند. برای مثال، بسیاری از افراد نمی‌دانند چه پارچه‌ای برای لباس زیر مناسب‌تر است یا اینکه لباس‌ها تاریخ انقضا دارند یا خیر. این قوانین می‌توانند بر سلامت جسم و حتی روحیه شما اثرگذار باشند. به همین دلیل، لازم است در این مورد اطلاعات کافی داشته باشید. در ادامه با قوانین مهم برای انتخاب لباس زیر آشنا می‌شوید.

لباس زیر با الیاف طبیعی به‌خصوص پنبه را انتخاب کنید

شاید این موضوع را از قبل شنیده باشید که با وجود همه سبک‌ها و پارچه‌های متنوع لباس زیر، هنوز هم بهترین انتخاب، لباس زیر پنبه‌ای است. ناحیه تناسلی یک ناحیه بسیار حساس است و لازم است لباس مناسبی برایش در نظر گرفته شود. نرم‌ترین و راحت‌ترین پارچه برای شما پنبه است. پنبه نه‌تنها می‌تواند به عبور جریان هوا کمک کند، بلکه به پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها نیز کمک می‌کند.

از سوی دیگر، این لباس‌های زیر جاذب هستند و ترشحات سالم بدن را به خود جذب می‌کنند. لباس‌های زیری که از جنس نایلون و اسپندکس هستند اجازه جریان هوا را نمی‌دهند. در عوض، آن‌ها گرما و رطوبت را نگه می‌دارند و زمینه ابتلا به عفونت‌ها را فراهم می‌کنند. بنابراین، به ویژه در انتخاب شورت زنانه توری مجلسی یا لامبادا به این نکات توجه کنید. از سوی دیگر، لباس زیر گیاهی و عروسکی نیز زمانی مناسب است که جنس‌شان آن پنبه‌ای باشد.

برای ورزش، لباس زیر متناسب و جاذب رطوبت را انتخاب کنید

در زمان ورزش بهتر است همراه با شلوارک ورزشی خود یک لباس زیر متناسب و جاذب رطوبت بپوشید. این لباس زیر به جذب عرق بدن شما کمک می‌کند و معمولا از جنس پلی‌استر و بسیار نرم و راحت است. مهم است که اطمینان حاصل کنید لباس زیر با اندام شما تناسب دارد و پوست شما را اذیت نمی‌کند. همچنین بهتر است لایه داخلی لباس زیر شما از پنبه تهیه شده باشد. لباس زیر برای ورزش می‌تواند کلا پنبه‌ای نیز بوده و از این طریق سلامت بیشتری برایتان به دنبال داشته باشد.

لباس زیر خود را هر سال عوض کنید

اگرچه ممکن است افراطی به نظر برسد، اما باوجود اینکه هر روز لباس زیر خود را می‌شویید، لازم است آن را تقریبا هر سال عوض کنید. بر طبق مطالعات، حتی لباس زیر تمیز نیز می‌تواند تا ۱۰ هزار باکتری زنده را در خود داشته باشد. این مسئله به این دلیل است که باکتری در آب ماشین لباسشویی وجود دارد.

درواقع، فقط در دو قاشق آب استفاده‌شده توسط ماشین لباسشویی، یک‌ میلیون باکتری وجود دارد. علاوه بر این، حدود ۸۳ درصد از لباس زیر تمیز حاوی ۱۰ هزار باکتری است. تعویض سالانه لباس زیر به‌خصوص برای افرادی مهم است که دائما به عفونت مبتلا می‌شوند. اگر متوجه پرز پس دادن لباس، نازک شدن آن یا تغییر رنگ شدید، می‌توانید در مدت زمانی کوتاه‌تر از یک سال و با مشاهده این تغییرات نیز لباس تازه‌ای بخرید.

لباس زیر را متناسب با اندام خود انتخاب کنید

بسیاری از زنان به این دلیل دچار درد سینه می‌شوند که لباس زیر خیلی کوچک یا تنگ استفاده می‌کنند. به همین دلیل، لازم است در انتخاب لباس زیر به سایز خود توجه زیادی داشته باشید. بهترین راه برای خرید لباس زیر متناسب این است که به فروشگاهی برای خرید بروید که فروشنده آن ماهر است و می‌تواند در مورد سایز شما راهنمایی‌های دقیقی ارائه دهد یا از فروشگاه‌های اینترنتی با جدول سایز بندی دقیق خرید کنید.

همچنین می‌توانید خودتان، سایز مناسب برای لباس زیر را تشخیص دهید. برای این کار لازم است سایز دور سینه و سایز کاپ را به دست بیاورید. برای سایز دور سینه، با استفاده از متر، دور سینه خود از زیر سینه را اندازه بگیرید. برای سایز کاپ نیز لازم است قسمت برآمدگی سینه خود را اندازه بگیرید. بنابراین، در هنگام خرید انواع سوتین از جمله انواع سوتین اسفنجی مجلسی یا مدل‌های جک دار و پلانج به تناسب سایز لباس توجه کنید. برای خرید سوتین‌های برندهای مختلف از جمله سوتین نخی تابستانی چسبی ان بی بی و ینینچی نیز انتخاب سایز مناسب اهمیت زیادی دارد.

استایل لباس زیر می‌تواند بر خلق شما تاثیر بگذارد

اگرچه لباس زیر را دیگران نمی‌بینند، اما این لباس می‌تواند به خلق و احساس شما تاثیر بگذارد. در یک نظرسنجی ۲۵ درصد از زنان مطرح کردند که لباس زیر ناخوشایند یا غیر جذاب بر روحیه آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. از سوی دیگر، در این نظرسنجی نشان داده شد که ۴۷ درصد از زنانی که لباس زیر جذاب می‌پوشند اعتمادبه‌نفس بیشتری دارند. بنابراین، قدرت خصوصی‌ترین لباس خود را دست‌کم نگیرید یا فکر نکنید که چون کسی آن را نمی‌بیند، لازم نیست زیبا باشد.

بیشتر از لباس زیر بدون فنر استفاده کنید

بحث‌های زیادی در این مورد وجود دارد که لباس زیر دارای فنر زیرین باعث سرطان سینه در خانم‌ها می‌شود یا خیر. اگرچه مطالعاتی وجود دارد که هردوی این نتایج را تایید می‌کنند، اما به‌هرحال، توصیه می‌شود که سعی کنید از لباس زیر بدون فنر بیشتر استفاده کنید. همچنین، لازم است بدانید لباس زیری که فنر زیرین آن محکم و بی‌کیفیت باشد، می‌تواند موجب تحریک پوست یا ایجاد بثورات پوستی شود.

درنهایت، این روزها انواع مختلفی از لباس زیر وجود دارد که این امر به شما کمک می‌کند لباس زیر دلخواه خود را انتخاب کنید. بااین‌حال، به یاد داشته باشید که از آنجایی‌که این لباس می‌تواند بر سلامت شما تاثیر بگذارد سعی کنید لباس زیری را تهیه کنید که از جنس پنبه باشد و همچنین با اندام شما تناسب داشته باشد. رعایت قوانین مهم در انتخاب لباس زیر به شما کمک می‌کند که لباس زیر زیبایی داشته باشید و درعین‌حال از سلامت خودتان مراقبت کنید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 1 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ قانون مهم برای انتخاب لباس زیر که به سلامت بدن شما کمک خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..