تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار بستری‌های کرونا در قم به ۷۰۰ نفر رسید / لزوم آماده باش بیمارستان‌های استان

۱۵:۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۳۸۹۱

۱۵:۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۳۸۹۱

دانلود PDF

عضو تیم واکنش سریع وزارت بهداشت:

دانلود PDF

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علی ابرازه، عضو تیم واکنش سریع وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون کرونا در قم گفت: با توجه به روند افزایشی تعداد مبتلایان و رسیدن آمار بستری‌های کرونا در قم به ۷۰۰ نفر باید مدیریت تخت‌ها و آماده‌باش بیمارستان‌های استان را جدی‌تر دنبال کنیم تا با کمبود تخت مواجه نشویم.

او افزود: استقبال مردم از مراکز واکسیناسیون قابل توجه بود به همین علت باید از ظرفیت‌های مختلف استان برای ایجاد مراکز واکسیناسیون و جلوگیری از تجمع استفاده کنیم.

ناظر کشوری وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: ما نباید در شرایطی که هر روز هم‌وطنان جان خود را بخاطر کرونا از دست می‌دهند نسبت به این بیماری بی‌توجه باشیم.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار بستری‌های کرونا در قم به ۷۰۰ نفر رسید / لزوم آماده باش بیمارستان‌های استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..