تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی ۲۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا

در شبانه روز گذشته ۲۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا از طریق تست‌های ملکولی و سریع در خراسان جنوبی شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۱۷۰ تشخیصشناسایی ۲۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۵۵ بیمار جدید شامل ۲۲ بستری و ۳۳ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود:از این تعداد ۲۱ مورد از بیرجند، ۹ مورد ازقاینات، ۷ مورد از فردوس، ۶ مورد از بشرویه و از شهرستان‌های سرایان، نهبندان و طبس هرکدام ۴ مورد جدید شناسایی شد.

وی گفت: همچنین از ۷۲۶ تست سریع ۲۲۹ بیمار جدید شناسایی شد.

به گفته وی در حال حاضر ۲۶۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۴۱ نفر دارای تست کرونای مثبت هستند که از این تعداد ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۸ نفر وخیم است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۷۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۷۸ بیمار شامل ۳۷ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تا کنون ۲۲هزار و ۴۲۱ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۶۶ هزار ۲۰۷ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۲۳هزار و ۵۰۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدیزاده گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت یک مورد فوت جدید در استان تعداد فوتی‌های کرونا در استان به ۹۴۶ نفر رسید.

دکتر مهدیزاده گفت:در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا، افرادی که واکسن نوبت اول کرونا را دریافت کردند به ۸۶ هزار و ۲۷۷ نفر رسید و تا کنون ۲۶ هزار و ۶۶۰ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی ۲۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..