تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از سید جبهه مقاومت در آستانه عید غدیر/ اعطای نشان خادمی افتخاری مسجد جمکران به سیدحسن نصرالله

حجت‌الاسلام حسین آبادی با بیان اینکه ما معتقدیم جبهه مقاومت مسیر غدیر را تا ظهور ادامه می‌دهد، گفت: در آستانه عید غدیر، عید منتسب به سادات از سیدحسن نصرالله، سید جبهه مقاومت در مسجد مقدس جمکران تقدیر به عمل می‌آید.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» با اشاره به فرازهای مهدوی خطبه غدیر رسول خدا (ص)، اظهار کرد: وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) در خطبه غدیر در ۱۸ فراز به امام زمان(عج) اشاره دارند و تصریح می کنند که غدیر امتداد می یابد و به ظهور ختم می شود و امام مهدی(عج) به عنوان فرزند غدیر با ظهور و استقرار حاکمیت الهی، پیام غدیر را محقق می کنند.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ما بر این باور هستیم که جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امتداد غدیر و زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است و جبهه مقاومت با پرچمداری جمهوری اسلامی مسیر غدیر را ادامه می دهد. لذا در آستانه عید سعید غدیر به عنوان عید الله الاکبر که توجه به سلاسله سادات مدنظر است بنا کردیم از سادات این جبهه که نقش ویژه ای در مقاومت به عنوان امتداد غدیر دارد، تقدیر کنیم.

 

وی تصریح کرد: از این رو، در سه شنبه شب، ۵ مرداد از سید حسن نصرالله به عنوان یکی از سادات جبهه مقاومت با حضور نماینده ایشان تقدیر و از پوستر ویژه این ایام مربوط به سیدحسن رونمایی می شود. اعطای حکم خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران به سید حسن نصرالله از بخش های این آیین است.

 

حجت الاسلام حسین آبادی تاکید کرد: این آئین همزمان با مراسم توسل به حریم کبریا سه شنبه شب، ۵ مرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت مختصر برگزار می شود.

منبع: شبستان

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از سید جبهه مقاومت در آستانه عید غدیر/ اعطای نشان خادمی افتخاری مسجد جمکران به سیدحسن نصرالله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..