تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فروش فوری پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت قطعی

شرکت خودروسازی آمیکو شرایط فروش خودروی پیکاپ آسنا ویژه مرداد 1400 را اعلام کرد و متقاضیان می توانند از امروز دوشنبه 4 مردادماه 1400، نسبت به ثبت نام این خودرو در رنگ های مختلف با قیمت قطعی و موعد تحویل 30 روزه اقدام کنند.

شركت ارس خودرو ديزل (آميكو) توليد كننده محصولات تجاري سبک و سنگين بخش خصوصی در كشور، خودروی پیکاپ آسنا را در شرایط فروش مردادماه خود عرضه کرده است. پیکاپ آسنا با برخورداری از طیف گسترده ای از رنگ ها مورد پسند و انتخاب مشتریان با سلایق گوناگون می باشد. رنگهای موجود و آماده ی تحویلِ فوری شامل سفید، مشکی، آبی، کِرِم، نارنجی، قهوه ای، آبی کاربنی، نقره ای، زرشکی و بِژ می باشد.

پیکاپ آمیکو آسنا موتوری چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم 2.4 لیتری دارد که امکان تولید 143 اسب بخار قدرت در محدوده 6000 دور بر دقیقه و حداکثر خروجی گشتاور 210 نیوتن متری در محدوده 4400 دور بر دقیقه دارد.

مشتریان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی آمیکو مراجعه و یا با شماره تلفن های ۴۸۰۱۹-۰۲۱ و ۴۴۵۶۶۲۳۳-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ (دفتر مرکزی) تماس حاصل نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فروش فوری پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت قطعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..