تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌مندی ۳۱۰ هزار کردستانی از بیمه سلامت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، انور اسماعیلی مدیرکل بیمه سلامت کردستان با بیان اینکه ۳۱۰ هزار کردستانی از بیمه سلامت بهره‌مند هستند به اجرای طرح پزشک خانواده از بهمن ماه سال گذشته بصورت آزمایشی در چهار استان کردستان، کرمان، یزد و کهکیلویه وبویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خانواده‌های شهری دارای دفترچه بیمه رایگان از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳۰ پزشک در کردستان در این طرح مشارکت دارند که تاکنون از ۲۷۰ هزار نفر انتساب داده شده به این پزشک‌ها ۱۲۰ هزار نفر ویزیت پایه شامل دیابت و فشارخون شده‌اند.

اسماعیلی اذعان کرد: به هر پزشک بر اساس تمایل خودش از ۷۵۰ تا ۳ هزار بیمه شده منتسب داده می‌شود.

او عنوان کرد: پزشکان در این طرح ۶ ماه فرصت دارند که معاینه اولیه را روی افراد انجام دهند و کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای از جمله دیابت و فشار خون هستند زیرپوشش کنترل و نظارت قرار می‌گیرند.

به گفته او، برای اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان‌های بانه و مریوان با کمبود پزشک مواجه هستیم لذا برای زیرپوشش قرار دادن ۴۰ هزار نفر باقی مانده منتظر پایش اطلاعات بیمه شده‌ها هستیم.

او خاطرنشان کرد: از افرادی که پیامک برای آنان ارسال شده انتظار می‌رود در سریعترین زمان ممکن برای ویزیت پایه به پزشک مورد نظر خود مراجعه کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه افراد منتسب به پزشک خانواده بابت ویزیت و معاینه ۵ هزار تومان پرداخت می‌کنند و مابقی توسط بیمه پرداخت می‌شود، اضافه کرد: اگر فردی پس از معاینه توسط پزشک عمومی نیازمند درمان تخصصی‌تر باشد به پزشک منتخصص ارجاع داده می‌شود و تمام خدماتی که دریافت می‌کند بیمه‌ای است.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌مندی ۳۱۰ هزار کردستانی از بیمه سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..