تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی به یادماندنی و تاریخی خواهد بود

ساعت: 12:28 منتشر شده در مورخ: 1400/05/04 شناسه خبر: 1754460

حسین باقری گفت: کسب این مدال ارزشمند المپیکی توسط آقای فروغی به عنوان اولین مدال طلای المپیک یکی از افتخاراتی است که توانست جایگاه جامعه رشته تیراندازی را به عنوان گروه ورزشی در این دوره مسابقات پررنگ‌تر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین، در مورد کسب مدال طلا توسط جواد فروغی در المپیک2020 در رشته تپانچه بادی اظهار کرد: کسب این مدال ارزشمند المپیکی توسط آقای فروغی به عنوان اولین مدال طلای المپیک یکی از افتخاراتی است که توانست جایگاه جامعه رشته تیراندازی را به عنوان گروه ورزشی در این دوره مسابقات پررنگ‌تر کند.

ی افزود: شاهد هستیم که بسیاری از کشورها این افتخارآفرینی را به رئیس فدراسیون کشورمان تبریک گفتند و این قهرمانی درواقع توانست ایران را در جوامع جهانی در میان کشورهای پیشرفته مطرح کند.

ملی پوش تیم تیراندازی استان قزوین بیان کرد: پیش از این رشته‌های مدال‌آور المپیکی در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری، دوو‌میدانی و تکواندو خلاصه می‌شد اما امسال این افتخار را داشتیم که رشته تیراندازی نیز وارد میدان شود.

وی تصریح کرد: از این پس انتظار می‌رود که نگاه ویژه‌ای به رشته تیراندازی در شاخه‌های مختلف شود چه بسا که این رشته شانس مدال‌آوری بسیار بالایی دارد و مدال‌های بسیاری را نیز در المپیک کسب کرده است.

باقری در پایان گفت: هر شخصی که وارد رقابت‌های المپیک می‌شود به دور از هر جایگاه و منزلتی که دارد به عنوان جامعه ورزشی مطرح می‌شود که خوشبختانه آقای فروغی هم توانستند این مدال فوق‌العاده باارزش تاریخی و به یاد ماندنی را کسب کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی به یادماندنی و تاریخی خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..