تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




P50‌ پرو هواوی در ویدئویی به نمایش درآمد

بر اساس گزارشی از جیاسامآرنا، ویدئویی از محصول آینده‌ی هواوی، P50‌ پرو در چین منتشر شده است که طراحی گوشی را از نمای نزدیک نشان می‌دهد. همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، P50 پرو صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده دارد که به‌ نظر می‌رسد حفره‌ی دوربین سلفی در بالای مرکز صفحه‌نمایش قرار گرفته و در پنل پشتی مجموعاً پنج دوربین درون دو بخش دایره‌ای بزرگ تعبیه شده است.

مقاله‌های مرتبط:

به‌ نظر می‌رسد دوربین‌های عقب فواصل کانونی مشابه سری P40‌ پرو و میت ۴۰ پرو به همراه یک ماژول تله‌فوتو ۱۲۵ میلی‌متری با قابلیت بزرگنمایی ۵ برابر و یک ماژول اولتراواید ۱۸ میلی‌متری ارائه می‌دهند. در این ویدئو اطلاعات بیشتری از سایر موارد در دسترس نیست؛ اما شایعات حاکی از آن است که از حسگر اصلی ۱ اینچی IMX800 سونی استفاده شده است.

هواوی قرار است سری P50‌ را در تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد ۱۴۰۰) رونمایی کند. با این تفاسیر تنها ۳ روز فرصت باقی مانده است تا جزئیات بیشتری درباره‌ی جدید‌ترین پرچم‌دار هواوی بدانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «P50‌ پرو هواوی در ویدئویی به نمایش درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..