تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرفه‌جویی روزانه 100 مگاوات برق در استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان  در تشریح این خبر گفت : بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده مشترکین حوزه کشاورزی با خاموش کردن پمپاژ چاه آب خود دربین ساعات ۱۲ تا ۱۶ بعد از ظهر و بهره مندی از برق رایگان در دیگر ساعات شبانه روز ، مشترکین حوزه صنعتی با جابجایی تعطیلات هفتگی و ساعت کاری ، مشترکین حوزه ادارات با کاهش ساعت کاری (تا ساعت ۱۳) و تعطیلی پنج شنبه ها، مشترکین جایگاه های سوخت cng  طبق برنامه زمانبندی تعیین شده و مولدهای خود تامین نیز با تولید برق بصورت روزانه ۱.۵ مگاوات در برنامه کاهش پیک بار استان مشارکت داشتند.

وی  با تاکید بر اینکه تنها راه جلوگیری از بروز خاموشی های احتمالی مدیریت مصرف می باشد ؛ گفت : با اجرای برنامه های مدیریت مصرف و مشارکت بخش های مختلف بطور متوسط روزانه در حوزه کشاورزی ۶۵ مگاوات ، صنعتی ۲۲ مگاوات ، مشترکین حوزه ادارات ۱۲ مگاوات و جایگاه های سوخت cng  ۱.۷ مگاوات به کاهش پیک بار استان کمک شده است .

ایشان در پایان با اشاره به اینکه ؛ نتایج کسب شده از اجرای برنامه های مدیریت مصرف تاکنون با توجه  به‌ اهداف تعیین شده ، مطلوب بوده است ، افزود : بالاترین همکاری صورت گرفته در بخش کشاورزی ، به میزان میانگین روزانه ۶۵ مگاوات می باشد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرفه‌جویی روزانه 100 مگاوات برق در استان چهارمحال وبختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..