تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی: دولت یازدهم و دوازدهم به‌حق دولت محیط زیست، بیمه و سلامت بوده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در آیین بهره برداری از طرح های ملی سازمان‌های مناطق آزاد و محیط زیست که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، پس از ارائه گزارش پیرامون طرح‌های منطقه آزاد ارس، اظهار داشت: افتتاح طرح‌های اخیر ماه‌های گذشته در منطقه آزاد ارس بیانگر تلاش و فعالیت بی‌وقفه مدیران این منطقه است که برای به ثمر نشاندن بخش‌هایی اعم از خصوصی و دولتی تلاش کردند و آنها را به ثمر رساندند.

روحانی عنوان کرد: همین امروز شاهد افتتاح ۹۲۸ میلیارد تومان طرح و بودجه در یک روز هستیم و گفته شد ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دست افتتاح است که بخشی همین امسال و بخش دیگر در سال آینده و در دولت سیزدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین پس از استماع گزارشی از طرح‌های مربوط به جزیره قشم بیان کرد: اقدامات و تلاش‌هایی در جزیره قشم در حال اجرا است و امروز شاهد افتتاح ۹ پروژه مهم هستیم. اعلام شد ۸۸ درصد این پروژه‌ها سهم بخش خصوصی است و بسیار خوشحال کننده است که مناطق آزاد زمینه‌های لازم برای حضور و فعالیت بخش خصوصی را فراهم می‌کنند تا در کنار یکدیگر در مسیر آبادانی ایران عزیز تلاش کنیم.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از مراسم افتتاح گفت: گزارش دکتر کلانتری در رابطه با روند اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه محیط زیست برای سلامت مردم، بقای خاک، آب، جنگل‌ها، مراتع و همچنین سلامت هوا بسیار حائز اهمیت است و خوشحال هستیم که امروز یک سامانه جامعی نسبت به محیط زیست از امروز شروع به کار می‌کند که می‌تواند پایش مستمر و مداومی از آلایندگی‌ها در کشور انجام دهد و دستورالعمل‌های لازم و نظارت‌های لازم را صادر و اعمال کند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و ایرنا بخوانید؛

* تلاش ما بر این بود که مناطق آزاد از مناطق وارد کننده و عرضه کننده کالا به مسافران، به مراکز تولیدی، صادراتی و جذب سرمایه داخلی و خارجی تبدیل شود که در مناطق آزاد این کار انجام شد. ضمن این که مناطق آزاد را توسعه دادیم و مناطق مورد نیاز مردم و مورد اصرار استان‌ها هم در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

* {با بیان اینکه امروز ۱۵ منطقه آزاد در کشور داریم} مناطق آزادی که اخیراً تصویب شده، در آینده نزدیک باید فعال شود. مناطق آزاد می‌تواند کشور را در مسیر تعامل سازنده با کشورهای همسایه و کشورهای جهان قرار دهد.

* دولت یازدهم و دوازدهم به حق دولت سلامت و محیط زیست بوده است. درمان و توسعه بیمه هم به محیط زیست مردم مربوط می‌شود. در بخش‌های مختلف برای موضوع سلامت وارد عمل شدیم که بخشی به محیط زیست، بخشی به بهداشت و درمان و یک بخش هم به توسعه بیمه به ویژه بیمه سلامت مربوط می‌شد که با این سه پایه به دنبال سلامت جامعه و مردم بودیم.

* هرکس منصفانه امروز را با ۸ سال قبل مقایسه کند می‌تواند ببیند که چه شرایطی ایجاد شده و طبق همین آمار ارائه شده از روزهای پاک، در منطقه‌ای ۲۰ روز به ۸۰ روز یعنی ۴ برابر روزهای پاک رسیده است و این موضوع را در کلان‌شهرها هم شاهد هستیم.

* توسعه مترو و ریل، رساندن استاندارد سوخت موتورها و گازوئیل به یورو ۴ و ۵، قطع بنزین پتروشیمی و گازی کردن اتوبوس‌ها و حتی برقی کردن آنها که هم اخیراً افتتاح و شروع شده است در نهایت همه برای محیط زیست است.

ادامه دارد..

۲۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی: دولت یازدهم و دوازدهم به‌حق دولت محیط زیست، بیمه و سلامت بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..