تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق نامه ستاد بازسازی عتبات عالیات با نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان دیدار و توافق نامه همکاری همزمان با دهه امامت و ولایت در ناحیه با رعایت پروتکل های بهداشتی منعقد گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، سرهنگ پاسدار بازنشسته جواد شیرعلی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان هندیجان با مسئول دفتر نمایندگی ولی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین نادری دیدار و توافق نامه همکاری مابین نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه و ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان در دفتر نمایندگی امضا شد که دراین دیدار صمیمی مسئولین سیاسی و روابط عمومی ناحیه سپاه حضور داشتند.


دراین دیدار ، توافق نامه مابین نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان و ستاد بازسازی عتبات عالیات منعقد و مقرر گردید همکاری تاثیر گذاری با استفاده از تمامی ظرفیت ها انجام بگیرد و از عمده اقدامات برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان، هادیان سیاسی و مبلغان و بااستفاده از ظرفیت های فضای مجازی در اختیار جهت تبیین ماموریت های ستاد بازسازی عتبات عالیات با مشارکت حداکثری آحاد مردم و بسیجیان در اهداء نذورات بصورت نقدی و غیر نقدی به ستاد بازسازی برای کمک رسانی شایسته به حرمین شریف که انجام می گیرند.

سرهنگ پاسدار شیر علی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان هندیجان با تشکر از مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان اظهار داشت ، مردم شریف هندیجان مشارکت های خوب و تاثیر گذاری با مشارکت های مختلف خود شامل نقدی و غیر نقدی ، طلاء و جواهرات و کالا داشتند و همچنان ادامه دارد و شهرستان هندیجان جزشهرهای برتر استان و کشور بوده که آحاد مردم در حد توان خود کمک رسانی به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان تاکید داشت: خدمت به اهل بیت علیهم السلام موجب افتخار و سعادت است و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه آماده هر گونه همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان هندیجان است .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق نامه ستاد بازسازی عتبات عالیات با نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..