تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیسیون آئین‌نامه سریع‌تر فرآیند اصلاح قانون‌گذاری را برای حل مشکلات مردم نهایی کند

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مرودشت گفت: کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس باید سریع‌تر فرآیند اصلاح قانون‌گذاری را برای حل مشکلات مردم نهایی کرده و ارائه کند زیرا باید مؤثرتر از گذشته به حل امورات جاری و حل ریشه‌ای آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلال رشیدی‌کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس امروز (یکشنبه 4 مرداد) در جلسه علنی و در اخطار اصل 84 قانون اساسی اظهار داشت: مردم  زیر بار سنگین گرانی‌ها کمرشان خم شده است یک روز نان گران می‌شود و روز دیگر سیمان و خودرو.

وی افزود: در تمامی این مسائل و گرانی‌های اخیر، مجلس طرح‌هایی را بررسی می‌کند که شاید دردی از مردم را درمان نکند لذا باید چارچوب مجلس را تغییر دهیم و طرح‌هایی که به درد مردم می‌خورد را در دستور کار قرار دهیم و بکوشیم صدای مردم را بشنویم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: چرا به طرح‌هایی که مربوط به کنترل و جلوگیری از گرانی‌ها است ورود نمی‌کنید.

رشیدی‌کوچی گفت: دولت در روزهای پایانی فعالیت خود بلاهای زیادی به اسم گرانی سر مردم آورده است البته ایرادی به نمایندگان مجلس نیست و باید چارچوب کلی مجلس را تغییر دهیم.

نماینده مرودشت در مجلس افزود: مردم امروز در ابتدایی‌ترین مسائل و مشکلات خود مانده‌اند اما طرح‌هایی در مجلس مطرح می‌شود که دردی از مردم دوا نمی‌کند و باید طرح‌هایی درباره جلوگیری از گرانی نان، سیمان، خودرو و ... را در دستور کار قرار دهیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: این بحث موضوع درستی است؛ باید این موضوع را جدی بگیریم چرا که تنها راهی که باید مؤثرتر از گذشته به حل امورات جاری و حل ریشه‌ای مسائل بپردازیم اصلاح آئین‌نامه داخلی مجلس است.

قالیباف افزود: کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس باید سریع‌تر فرآیند اصلاح قانون‌گذاری را نهایی کرده و ارائه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیسیون آئین‌نامه سریع‌تر فرآیند اصلاح قانون‌گذاری را برای حل مشکلات مردم نهایی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..