تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ مشکل عادی در دوران &#

سلامت نیوز:دوران بارداری برای خانم‌ها همراه با مشکلاتی است که این مشکلات در واقع طبیعی است و برای همه خانم‌های باردار اتفاق می‌افتد. البته اگر این مشکلات حالتی آزار دهنده پیدا کند باید با پزشک‌تان در این باره مشورت کنید.در ادامه به مشکلات عادی که در طول بارداری ممکن است پیش بیاید می‌پردازیم.

خونریزی لثه‌ها

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،زمانی‌که باردار هستید به دلیل تغییرات هورمونی در بدن‌تان احتمالا احساس ورم یا درد در قسمت لثه‌ها به خصوص هنگام مسواک زدن دارید و ممکن است این درد همراه با خونریزی باشد.

احساس گرما

کاملا طبیعی است که شما در دوران حاملگی حتی با وجود سرد بودن هوا احساس گرما و گر گرفتگی کنید.در واقع تغییرات هورمونی و جریان بیشتر خون در پوست شما موجب افزایش حرارت بدن و تعریق شما می‌شود.

بی اختیاری ادرار

این به معنی آن است که شما احتمالا در حین خندیدن، سرفه کردن یا عطسه دچار این حالت می‌شوید که با انجام ورزش‌هایی که از سوی پزشک‌تان تجویز می‌شود می‌توانید این حالت را رفع کنید.

یبوست

تغییرات هورمونی همچنین باعث می‌شود تا شما دچار یبوست شوید که برای رفع این مشکل باید بین هشت تا ۱۰ لیوان آب در روز بنوشید.همچنین در رژیم غذایی روزانه‌تان مصرف نوشیدنی‌هایی مثل آب‌میوه‌های تازه، شیر، آب نارگیل و ... را بیشتر کنید.

خواب‌های عجیب و غریب

معمولا خانم‌های باردار خواب‌های بسیار عجیبی می‌بینند به خصوص اگر بارداری اول آن‌ها باشد این تجربه برای‌شان استرس بیشتری دارد.

احساس خستگی بیش از حد

این احساس خستگی حتی در صورت استراحت کافی، در اغلب خانم‌های باردار دیده می‌شود و میزان آن در سه ماه سوم بیشتر است.هر زمان این احساس را داشتید دست از کار یا راه رفتن بکشید و استراحت کنید.

خارش پوست

با توجه به جریان خون بیشتر زیر پوست‌تان، احساس خارش بیشتری می‌کنید، این مشکل در هفته‌های آخر با بزرگ‌تر شدن شکم شما بیشتر احساس می‌شود، این خارش تا حدی که شما را خیلی اذیت نکند طبیعی است اما در صورت بیشتر شدن حتما با پزشک‌تان مشورت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ مشکل عادی در دوران &#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..