تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای سامانه هوشمند توزین در محورهای مازندران

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ عباس علی نجفی اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی تخریب راه‌ها اضافه‌ بار وسایل نقلیه سنگین بوده و کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه‌ بار غیرمجاز هستند اهمیت فراوانی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی سامانه توزین در حال حرکت کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف است، افزود: این امر مزایایی چون جلوگیری از اتلاف زمان، صرفه‌جویی سوخت و حذف نیروی انسانی را به همراه دارد و استفاده از سنسورهای نصب شده در سطح جاده، وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را شناسایی کرده و به طور هوشمند به اطلاع پلیس راه می‌ رساند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان کرد: در مرحله بعد در باسکول‌ های ثابت پلیس راه وسیله نقلیه متخلف به طور دقیق وزن شده و نسبت به اعمال مقررات اقدام می‌شود.
نجفی شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین، شناسایی وسایل فاقد بارنامه، مجوز حمل بار و تشکیل پایگاه آماری جامع از حمل و نقل بار در مازندران برای برنامه‌ریزی و مدیریت را از دیگر مزایای این سامانه دانست. 
وی تاکید کرد: این سیستم با ارائه آمارهای دقیق از تردد تمامی خودروهای عبوری بر اساس کلاس‌بندی خودروها و نمایش اطلاعات وسایل نقلیه عبوری به صورت زمان ‌حقیقی، پلیس راهبر را در برنامه‌ ریزی و پیش‌بینی شرایط جاده یاری می کند.
نجفی تصریح کرد: سامانه نرم‌افزاری توزین در حال حرکت به ‌نحوی طراحی شده است که امکان دریافت اطلاعات از پردازنده و همچین تشخیص و خواندن پلاک خودروهای عبوری در آن فراهم شده و اطلاعات ابتدا از طریق لینک وایرلس به اولین پاسگاه پلیس راه و به موازات آن به سامانه جامع ITS ارسال و تمامی نهاد های مسئول امکان دسترسی و اقدام در خصوص تخلفات ثبت شده را دارند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای سامانه هوشمند توزین در محورهای مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..