تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسرهای بزرگ احسان حدادی به روایت خودش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان حدادی پرتابگر دیسک تیم ملی دوومیدانی ایران که به دنبال درخشش در المپیک توکیو است در مورد سختی هایی که در راه آماده سازی برای المپیک کشیده گفت: خیلی سخت گذشت. وقتی هدفت تمرین برای کاربزرگی است، بابت جراحی مصدومیت برنامه ریزی می کنی، اما کرونا آن را سه ماه عقب بیندازد، وقتی هم به آلمان رسیدم، دوباره یکسری مسائل جراحی را به تعویق انداخت، این شرایط همه مثل پازل می ماند و دست به دست هم می دهند تا کار پیش نرود. از طرفی وقتی جراحی و عجله برای شروع تمرین، به جای فیزیوتراپی سر فرصت کار را خراب می کند. ذات ورزش آرامش می خواهد. من اگر بدون عجله، کارها را با صبر انجام میدادم حالا دردسر بزرگ را نداشتم. من واقعا خیلی خوش شانس هستم که مدال المپیکم را گرفته ام، خیلی ها، در سن ۲۰-۲۲ سالگی باید ورزش را کنار بگذارند، بدون اینکه رنگ المپیک را دیده باشند.

متن کامل صحبت های حدادی را اینجا بخوانید.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسرهای بزرگ احسان حدادی به روایت خودش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..