تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۶۰۰۰ سری جهیزیه در هرمزگان توسط سپاه

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: بیش از ۶ هزار جهیزیه در استان هرمزگان توسط رده‌های مختلف سپاه توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار سید ضیاءالدین حزنی مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در آئین ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در بندرعباس اظهار داشت: مردم هرمزگان بسیار نجیب و بزرگوار هستند و در بسیاری از صحنه خوش درخشیده‌اند که جا دارد از این مردم تقدیر و تشکر ویژه‌ای به‌عمل آوریم.

وی افزود: یکی از اهداف سپاه پاسداران ترویج ازدواج آسان در جامعه بود و ایام کرونایی فرصت مناسبی را به وجود آورده ‌که از آن باید برای این مهم به‌خوبی بهره برد. ‌

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تاکید کرد: ترویج ازدواج در جامعه برکات بسیاری دارد و باید تلاش کنیم برای این مهم موجی در جامعه به‌راه بیاندازیم.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان تاکنون 6 هزار و 180 سری جهیزیه توسط رده‌های مختلف سپاه پاسداران بین زوج‌های جوان توزیع شده است. برنامه داریم 2 هزار سری جهیزیه دیگر در استان هرمزگان توسط رده‌های مختلف سپاه پاسداران در سال 1400 توزیع شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۶۰۰۰ سری جهیزیه در هرمزگان توسط سپاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..