تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 30 هزار بسته معیشتی و 110 جهیزیه عیدانه

به همت سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و در مراسمی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، 30 هزار بسته معیشتی و 110 جهیزیه عیدانه آماده توزیع میان مردم و زوج‌های جوان شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسمی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و حجت الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در این استان، 110 جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی را آماده توزیع میان زوج‌های جوانان و خانواده‌های نیازمند و آسیب‌‌دیده ناشی از کرونا کرد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این مراسم در اظهاراتی با بیان این که سپاه به طور مستمر در برگزاری رزمایش‌های مومنانه در هرمزگان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام (ره)، صنایع و دیگر بخش‌ها فعال بوده است، عنوان کرد: در کنار 110 جهیزیه امروز که تقدیم به زوج‌های جوان خواهد شد، 30 هزار بسته معیشتی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء تدارک دیده است.

وی بیان کرد: 5 هزار بسته لوازم التحریر و البسه نیز برای دانش‌آموزان بی بضاعت تدارک دیده‌ایم که در این مرحله میان آنان توزیع خواهد شد.

در بخشی از این مراسم، پیوند میان دو زوج نیز انجام و جهیزیه کاملا ایرانی به آنان به نمایندگی از 109 زوج دیگر که به دلیل شرایط کرونایی در این مراسم حضور نداشتند، اهدا شد.


این بسته‌های معیشتی در مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 30 هزار بسته معیشتی و 110 جهیزیه عیدانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..