تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Car Master 3D 1.1.12 – بازی آرکید جالب و بسیار سرگرم کننده “استاد ماشین” اندروید + مود

Car Master 3D v1.1.12 + Mod – بازی سرگرم کننده و خلاقانه “استاد ماشین” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بسیار زیاد) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Car Master 3D – استاد ماشین یکی دیگر از عناوین خلاقانه و خوش ساخت شرکت معروف SayGames سازنده بازی های Sand Balls ، Cannon Shot ، Perfect Slices ، The Cook – 3D Cooking Game ، Rage Road و HellCopter در سبک آرکید و تفننی است که مثل همه بازی های این استودیو به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی دارای تبلیغات و پرداخت های درون برنامه ای است. فارسروید یک بار دیگر طبق روال همیشگی خود، برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را تهیه و بررسی کرده است و در کنار نسخه اصلی گوگل پلی، نسخه ای مود شده از آن را نیز ترتیب داده تا شما عزیزان بتوانید این بازی را به صورت بی نهایت نیز تجربه کنید. بازی Car Master 3D در اوج سادگی، ایده پردازی های جذابی را ارائه می کند و در عین اینکه گیم پلی و طراحی های آن بی آلایش و به دور از پیچیدگی های خاص هستند، اما این طراحی ها به مقدار زیادی سرگرم کننده و جالب هم هستند. در این بازی شما در نقش یک شخص حرفه ای که خدمات خودرو ارائه می کند هستید. این شخص توانایی این را دارد تا ماشین های قدیمی، خراب، ضربه دیده، زنگ زده و … را بازسازی کرده و درست مثل یک ماشین نو و سالم تحویل مشتری دهد. در هر مرحله از بازی یک مشتری مخصوص به سراغ شما آمده و یک ماشین برای تعمیر و ارتقاء برای شما می آورد که در اغلب موارد آن ماشین برای یک نفر سوم شخص است و شما قرار است به مشتری ها کمک کنید تا دوستان و خانواده خود را به این شکل سورپرایز کنند!

Car Master 3D

در بازی Car Master 3D با شروع هر مرحله، ماشین مورد نظر به صورت سه بعدی روی یک پلتفرم 360 درجه قرار می گیرد تا شما بتوانید از تمام زوایا آن را ببینید. کارهای زیادی می توان روی خودروها کرد. مهم ترین این کارها رنگامیزی کردن بدنه خودروها است. این کار با کمک یک اسپری دستی انجام می شود و شما برای اینکه تمام بدنه یا قسمت هایی از بدنه ماشین ها را رنگ بزنید باید به صورت دستی انگشت خود را روی صفحه نگه داشته و مکان های مورد نظر را رنگ بزنید. شما می توانید تمام بدنه را یک رنگ ثابت بزنید و یا از ترکیب رنگ ها استفاده کنید. در بخش های بعدی می بایست باد لاستیک ها را تنظیم کنید و یا اگر بدنه ماشین ها زنگ زده و پوسیدگی دارد آن ها را با کمک ابزارهای مخصوص تمیز کنید. در قسمت شخصی سازی های Car Master 3D نیز شما قادر هستید تا با استفاده از آیتم های گوناگون مثل رینگ های زیبا یا اسپویلرهای اسپرت و حرفه ای و یا استکیرهای جذاب و خاص، ماشین ها را سفارشی کنید. شما با پول هایی که به دست می آورید می توانید گاراژ خود را گسترش دهید و بخش های جدید به آن اضافه کنید. از نظر طراحی های گرافیکی باید گفت که Car Master 3D بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است و در عین حالی که حجم زیادی ندارد اما جزئیات گرافیکی فانتزی بازی جذابیت خاصی به آن بخشیده است. این بازی زیبا و تفننی انتخابی بسیار جالب برای اوقات فراغت شما خواهد بود به خصوص اگر از علاقه مندان به ماشین ها و بحث ارتقاء و شخصی سازی آن ها هستید. پس معطل نکنید و آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده همراه با نسخه مود شده اش از سرورهای فارسروید دانلود کنید و حسابی لذت ببرید و به بزرگترین استاد ماشین تبدیل شوید! گفتنی است که این بازی تا به امروز موفق شده بیشتر از 5 میلیون دانلود در گوگل پلی به نام خود به ثبت برساند.

تغییرات نسخه 1.1.12 برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Car Master 3D 1.1.12 – بازی آرکید جالب و بسیار سرگرم کننده “استاد ماشین” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..