تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره «غدیرانه فهما» در البرز

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: در راستای بزرگداشت عید غدیر جشنواره بین‌المللی غدیرانه فهما ویژه عموم و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌ کاظم شکری اظهار کرد: واقعه غدیر، روح ولایت علوی، زنده‌کننده و نگه‌دارنده و استمرار بخش اسلام راستین است و مقام رسالت اسلام تکمیل و نعمت حق بر مردم کامل شد و اسلام به‌عنوان آخرین دین آسمانی رسمیت یافت.

برگزاری جشنواره «غدیرانه فهما» در البرز

وی افزود: در راستای بزرگداشت عیدغدیر، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جشنواره بین‌المللی «غدیرانه فهما» ویژه عموم مردم و برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان در سراسر کشور برگزار می‌کند و علاقه‌مندان البرزی نیز می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این مسئول بیان کرد: جشنواره غدیرانه فهما به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی برگزار شده و شرکت‌کنندگان باید یکی از فرازهای خطبه غدیر را انتخاب و به تولید محتوا در قالب‌های اینفوگرافیک، کلیپ، پادکست پرداخته و تا روز عید غدیر ارسال کنند.

شکری تصریح کرد: علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی https://zil.ink/fahma می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و اعلام برندگان مسابقه روز ۱۲ مردادماه و در صفحه اینستاگرامیbachehayemasjed.fahma@ اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره و برنامه‌‌هایی بتوانیم گامی ارزشمند در راستای تبلیغ غدیر برای جوانان و نوجوانان مسجدی برداریم.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره «غدیرانه فهما» در البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..