تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فکری: سه امتیاز بازی با گل گهر تکلیف ما را در لیگ مشخص می کند

محمود فکری شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر در مسجدسلیمان اظهار داشت: قبل از اینکه مسئولیت تیم را برعهده بگیرم، از هشت بازی تنها چهار امتیاز کسب کرده و شاید یکی از مدعیان سقوط بودیم اما با توجه به تغییراتی که صورت گرفت در سه بازی اول  هفت امتیاز گرفتیم. 

به گزارش روزنو، وی با بیان اینکه در چند هفته اخیر نتوانستیم تیم را خوب پشتیبانی کنیم افزود: همچنین فاصله زیاد بین بازی‌ها یکی دیگر از عوامل نتیجه نگرفتن تیم در هفته های اخیر بود. مسئولین شهرستان می‌توانستند کاری کنند که منابع مالی ما تأمین شود تا به بازیکنان روحیه داده و پاداش‌های آنها را پرداخت کنیم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد و به خاطر همین از شرایط خوب خودمان فاصله گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر برای سال آینده تیم در لیگ برتر بماند و قرار باشد با قدرت ظاهر شود، باید منابع مالی و اینکه چه تاریخی پول به باشگاه تزریق می‌شود از قبل مشخص باشد تا تیم بتواند نتیجه لازم را کسب کند در غیر این صورت همین می شود که آخر فصل با دعا تیم را نگه دارند. امیدوارم برای فصل آینده اتفاقات بهتری رخ دهد تا تیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشد و باعث افتخار مردم شهر شود. 

وی با بیان اینکه گل‌گهر بازیکنان و سرمربی بسیار خوبی دارد که قابل احترام است افزود: امیر قلعه‌نویی از مربیانی است که بیشترین افتخارات را در فوتبال‌ ایران دارد لذا من و همه استقلالی‌ها احترام خاصی برای او قائل هستیم.

فکری ادامه داد: تیم گل‌گهر از لحاظ تشکیلات و بازیکن تیم قابل احترامی است و قطعا بازی سختی با آنها داریم اما چون آخرین بازی ما در مسجدسلیمان است امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی افزود: اگر سه امتیاز بازی را کسب کنیم، می‌توانیم در یک هفته مانده به پایان لیگ تکلیف خودمان را مشخص کنیم و در لیگ ماندنی شویم البته نباید فراموش کرد که گل‌گهر به دنبال سهمیه آسیایی بوده و در جام حذفی مدعی است.  

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: در تیم ما قرارداد بسیاری از بازیکنان پایین است و همچنین امکانات خیلی کمتری نسبت به تیم‌های دیگر داریم اما امیدوارم برای فصل آینده قدر بازیکنان را بیشتر بدانیم و توجه بیشتری به آنها شود. قطعا تیمی همچون گل گهر که تشکیلات، بودجه، برنامه‌ریزی، بازیکنان و مربیان خوبی در اختیار داشته باشد می‌تواند برای قهرمانی و رفتن به آسیا بجنگد. 

وی افزود: در بازی فردا بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا هم ارزش فنی خودشان را حفظ کرده و هم اینکه تیم را در لیگ برتر حفظ کنند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و گل گهر از ساعت ۲۱:۱۵ روز یکشنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فکری: سه امتیاز بازی با گل گهر تکلیف ما را در لیگ مشخص می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..