تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازرسی هزار و ۳۰ رأس دام در استان مرکزی در عید قربان

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی اظهار کرد: در عید سعید قربان کشتار هزار و ۳۰ رأس دام سبک و سنگین در استان مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، محسن شانقی، مدیرکل این اداره تصریح کرد: در راستای بازرسی بهداشتی بر دام‌های قربانی در روز عید سعید قربان و به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت دام‌های قربانی و تأمین بهداشت عمومی این اداره کل با ساماندهی تعداد ۴۴ اکیپ ثابت و سیار در قالب تعداد ۶۱ نفر بازرسین بهداشتی و ناظران شرعی از ساعت ۷ الی ۱۳ در مکان‌های از قبل تعیین شده از قبیل ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها، کشتارگاه‌های دام و میادین دام و نیز اکیپ‌های سیار همشهریان عزیز را در انتخاب دام سالم و نظارت بر کشتار و بازرسی بهداشتی گوشت یاری کردند.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی افزود: در همین راستا تعداد هزار و ۳۰ راس دام زنده( گاو، گوسفند و بز) و تعداد ۵۰۶ رأس لاشه بازرسی شده و تعداد ۲ رأس لاشه گوسفند ضبط و تعداد ۲۸ رأس اصلاحی که مقدار ۶۵ کیلوگرم لاشه ضبط و تعداد ۲۱۸ عدد کبد، ریه و کلیه ضبط و اصلاح و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درخصوص فرآورده‌های خام دامی مراتب را با شماره‌ تلفن‌ ۱۵۱۲ سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی اطلاع داده تا برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازرسی هزار و ۳۰ رأس دام در استان مرکزی در عید قربان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..