تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام زوج ها باید برای بهبود رابطه جنسی شان به تراپیست مراجعه کنند؟

بسیاری از افراد بر این باورند كه بهبود رابطه جنسی و درمان آن توسط تراپیست فقط برای زوج هایی است كه در آستانه جدایی هستند یا بر مشکلات روحی غلبه می كنند یا در زندگی مشترک بدون رابطه جنسی قرار دارند. برعکس ثابت شده است که همه ما می توانیم از کمی کمک در اتاق خواب استفاده کنیم!

در این مقاله دلایل متداولی را که زوج ها باید به دنبال تراپیست یا درمانگر برای بهوبد رابطه جنسی باشند، به اشتراک می گذاریم.

بهبود رابطه جنسی

چه کسی می تواند به طور واقعی به بهبود رابطه جنسی کمک کند؟

بهبود رابطه جنسی نوعی گفتاردرمانی است که می تواند به زوجین کمک کند تا بر عوامل جسمی، روانی، شخصی یا بین فردی که ممکن است بر زندگی جنسی آنها تأثیر منفی بگذارد، غلبه کرده یا روی آن کار کنند. مانند هر نوع درمانی، هنگامی که فرد یا افرادی که به دنبال درمان هستند صریح و صادق باشند، بسیار موثر است. هنگامی که به عنوان یک زن و شوهر به تراپیست رابطه جنسی مراجعه می کنید، این صداقت حیاتی باقی می ماند اما احترام به شخص دیگر نیز مهم است – بالاخره شما در یک تیم هستید و هدف یکسانی دارید. در اینجا، ما برخی از شکایات یا موضوعات رایج را بررسی می کنیم که درمانگر زوجین می تواند در حل آنها کمک کند.

1. میل جنسی کم، بی میلی یا ناسازگاری

بیشترین شکایاتی که تراپیست ها از زوجین می شوند مربوط به تمایل کم، بی میلی یا ناسازگاری است! گاهی اوقات در طول زندگی مشترک همیشه اینگونه بوده است و گاهی نیز پس از یک تغییر بزرگ در زندگی مانند تولد کودکان، سرطان، مهاجرت و نقل مکان کردن و غیره رخ داده است. یادتان باشد در هر دو صورت می توان به اصلاح رفتار کمک کرد و همه این موارد هم ممکن است بهبود یابند پس ناامید نباشید.

2. شما هرگز درباره رابطه جنسی صحبت نمی کنید

شاید چند بار امتحان کردید و خیلی ناخوشایند بود یا سرد شدید! مطمئناً، زندگی جنسی شما آن چیزی نیست که امیدوار بودید باشد اما این بهتر از برخورد با طرد شدن یا ناراحتی بیشتر است. درست نیست؟ شاید هر دو نفر در این مورد مشکل داشته باشید و یا فقط یکی از شما دو نفر از صحبت کردن طفره برود و دیگری را اینگونه آزار دهد. در این صورت می توانید به تراپیست مراجعه کنید.

3. شاید نمی توانید بدون دعوا و درگیری در مورد رابطه جنسی صحبت کنید

هر بار که یکی از شما صحبت درباره رابطه جنسی را مطرح می کند، در نهایت در مورد آن دعوا می کنید. شما حالت دفاعی پیدا می کنید، او احساس خجالت می کند و… در نهایت شما بحث را عوض می کنید یا بی نتیجه رهایش می کنید و هیچ چیز اینگونه تغییر نمی کند.

4. شما راه حل هایی را امتحان کرده اید – شاید حتی در حال زوج درمانی باشید – ولی هنوز احساس مشکل کنید

بسیاری از افراد عاشق این هستند که وقتی چیزی به طور مثال کامپیوترشان خراب می شود خودشان آن را تعمیر کنند اما گاهی موفق نمی شوند و باید به سراغ پیش یک حرفه ای بروند. انجام مشاوره جنسی هم تفاوتی ندارد. این به شما فضایی می دهد تا با یک شخص ثالث برای ارائه بینش، ابزار و راهنمایی بیشتر ملاقات کنید و آنچه را می خواهید جستجو کنید، بپذیرید و از آنها بخواهید.

همچنین لازم به ذکر است که زوجین از طریق درمانگران ازدواج، حداقل آموزش جنسی را دریافت می کنند. آنها از جنبه های رابطه ای و مشارکت بسیار عالی هستند اما اگر به دنبال آموزش های اضافی در زمینه رابطه جنسی باشید، برای مدیریت موضوعات زناشویی بهترین نیستند.

5. شما نمی دانید چه می خواهید

گاهی ممکن است زوجین به راحتی بتوانند با هم صحبت کنند اما ممکن است شریک تان از شما بپرسد که چه می خواهید و شما نتوانید چیزی بازگو کنید. این به این دلیل است که شما خودتان هم نمی دانید چه می خواهید. در واقع شما دوست دارید بتوانید با یکدیگر صحبت کنید اما حتی نمی دانید از کجا شروع کنید. این جاست که می توانید به یک تراپیست مراجعه کنید.

6. شما نمی دانید چگونه می توان از او درخواست کرد

شاید شما می دانید که چه می خواهید اما نمی دانید چگونه به او بگویید. مدام فکر می کنید اگر بخندد یا راهی پیش پایتان نگذارد یا عصبانی شود چه؟ سرانجام چیزی نمی گویید و در سکوت از او ناراحت می شوید که چرا نمی تواند ذهن شما را بخواند.

7. شما در یک سری اعمال تکراری و کسل کننده گیر کرده اید

زندگی جنسی شما بد نیست اما کسل کننده است. شاید به همین دلیل است که شما کمتر از آن برخوردارید. وقتی در چیزی غرق هستید، سخت است که بفهمید چه زمانی می خواهید از آن خارج شوید. شاید نیاز است پوزیشن های جنسی جدید را یاد بگیرید.

8. شما همانطور که می خواهید به ارگاسم نمی رسید

ارگاسم تنها هدف از رابطه جنسی نیست اما به عنوان یک قله لذت، برای بسیاری از افراد مهم است. اگر متوجه تغییراتی در قدرت، فرکانس یا سهولت ارگاسم خود شده اید و از این موضوع راضی نیستید، ارزش بررسی موارد دیگر را دارد.

9. برنامه های مختلفی دارید

وقتی همدیگر را می بینید، یکی یا هر دو کاملاً خسته هستید. در همین حال، یافتن وقت برای رابطه جنسی را از کل ماجرا خارج کرده اید!

10. برنامه هایی که اخیراً تغییر کرده اند

این می تواند زمان بندی های شما را به هم بریزد و و شما در تلاش برای در اولویت قرار دادن رابطه جنسی با تنظیمات خود هستید.

11. اخیراً یک تغییر عمده در زندگی داشته اید

از بچه ها گرفته تا جراحی، سرطان تا جابجایی، مرگ یکی از عزیزان تا ارتقاء شغلی، هر دو تغییر در زندگی چه مهیج و چه ویرانگر راهی برای به هم ریختن زندگی جنسی شما هستند. رابطه جنسی درمانی می تواند به شما کمک کند بدون تغییر در لذت خود، هم از این تغییرات استفاده کنید و هم بهبود رابطه جنسی خود را تجربه کنید.

مشاوره زوج ها

12. شما اصلا رابطه جنسی ندارید

“ازدواج بدون رابطه جنسی” یا آن را همانطور که می خواهید بنامید، غیرمعمول نیست و زوج هایی که طولانی مدت با هم هستند بیشتر به عنوان بهترین دوستان-هم اتاقی ها-پدر و مادرها شناخته شوند تا شریک زندگی و عشاق. برای بیشتر زوج ها، راهکارهای زیادی وجود دارد که می توانند به یکدیگر برگردند.

13. رابطه جنسی دارید اما آنطور که دوست دارید نیست

شاید همیشه همین طور بوده باشد یا شاید اخیراً چنین شده باشد. اگر این مسئله شما را آزار می دهد، شایسته است که به آن پرداخته شود.

14. شما درباره جنسیت، گرایش یا ساختار جنسی خود سوال دارید

شما احساس می کنید در خود یا رابطه خود گم شده اید و در بررسی این سوالات به پشتیبانی نیاز دارید. مشاوره فضای امن و شجاعانه ای را برای ارتباط با ارزش های جنسی شما فراهم می کند و یاد می گیرید آنچه را که از خود و همسرتان می خواهید بدانید بپرسید.

15. شما می توانید رابطه جنسی تصادفی و بدون مشکل داشته باشید اما در حال حاضر برای تعهد و برنامه مبارزه کنید

منطقی نیست که با شخصی که دوستش دارید برای برقراری ارتباط تلاش کنید. وقتی به عنوان زوج با هم قرار می گذارید در یک روز و ساعت خاص ارتباط داشته باشید و این شما را متعهد می کند، برایتان آزاردهنده است در صورتی که با رابطه جنسی تصادفی هیچ مشکلی ندارید. این مساله ای است که می تواند با مشاوره حل شود.

16. شما هم می خواهید!

کنجکاوی جنسی بهترین ویژگی است که وجود دارد. در حقیقت، یک تعریف از میل، تحریک + کنجکاوی است. اگر می خواهید مهارت های جدید جنسی را بیاموزید و زندگی جنسی خود را به بهترین وجه ممکن پیشرفت دهید، تراپیست رابطه جنسی می تواند به شما کمک کند.

چه “خوب” باشد و چه “بد”، شما لیاقت این را دارید که در لذت آزادی پیدا کنید و زندگی جنسی صمیمی، مهیج و رضایت بخشی را داشته باشید.

منبع:

bloodandmilk

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام زوج ها باید برای بهبود رابطه جنسی شان به تراپیست مراجعه کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..