تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام شگفتی‌ها/ استقلال مدعی‌تر از همیشه

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پس از پایان آخرین بازی این مرحله به پایان رسید و تیم‌های استقلال، گل گهر، فولاد و ملوان بندرانزلی با شکست حریفان خود پا به مرحله نیمه نهایی گذاشتند.

به گزارش روزنو، استقلال مقابل پرسپولیس، گل گهر مقابل آلومینیوم، فولاد مقابل سپاهان و ملوان مقابل خیبر به برتری دست پیدا کردند تا یک قدم به فینال و کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شوند. این رقابت‌ها در روز‌های آینده قرعه‌کشی خواهد شد تا تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را بشناسند.

دو تیم فولاد و گل گهر در تمام ادوار مختلفی که در جام حذفی حضور داشتند، نتوانستند به مرحله نهایی صعود کنند، اما در مقابل دو تیم استقلال و ملوان بندر انزلی جزو پر افتخارترین تیم‌های این رقابت‌ها هستند. همین مساله شانس دو تیم ملوان و استقلال را روی کاغذ و از نظر تجربه بیش‌تر خواهد کرد.

هر چند ملوان در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور ندارد، اما قطعا کار را برای حریف خود در مرحله نیمه نهایی سخت خواهد کرد. ملوان در ادوار مختلف جام حذفی کارنامه خوبی را از خود به جای گذاشته و توانسته سه بار در سال‌های ۱۳۶۹، ۱۳۶۵، ۱۳۵۵ عنوان قهرمانی را به دست آورد و چهار عنوان نایب قهرمانی را نیز در کارنامه خود دارد.

استقلال پر افتخارترین تیم جام حذفی است و در ادوار مختلف این رقابت‌ها ۱۲ بار به فینال راه پیدا کرده و سهم آن‌ها هفت قهرمانی و پنج نایب قهرمانی بوده است. این قهرمانی‌ها در فصل‌های ۹۷−۹۶، ۹۱−۹۰، ۸۷−۸۶، ۸۱−۸۰، ۷۹−۷۸، ۷۵−۷۴ و ۵۷–۵۶ به دست آمده است. استقلالی‌ها در فصل گذشته جام حذفی نیز به فینال این رقابت‌ها صعود کرده بودند، اما با شکست مقابل تراکتور به مقام نایب قهرمانی بسنده کردند. آن‌ها با این وجود در میان چهار تیم مدعی‌تر و با تجربه‌تر از همیشه خواهند بود.

هم‌چنین سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان سابقه بیش‌ترین حضور در مرحله نیمه نهایی را در کارنامه خود دارند که در این بین استقلالی‌ها با صعود مجدد در این فصل از رقابت‌ها تعداد حضور خود در مرحله نیمه نهایی را به عدد ۱۸ رساندند. هم‌چنین پرسپولیس ۱۴ و سپاهان ۱۰ بار سابقه حضور در این مرحله از رقابت‌ها را دارند.

با وجود چنین آماری روی کاغذ دو تیم استقلال و ملوان با تجربه‌تر از دو تیم دیگر این مرحله هستند، اما نباید از دو تیم فولاد و گل گهر غافل شد، چون آن‌ها نیز در شرایط خوبی قرار دارند و توانسته‌اند تیم‌های قدرتمندی را از پیش‌رو بردارند. همین مساله باعث افزایش حساسیت این جام شده است. جامی که در این فصل حضور یک تیم از لیگ دسته یک را در مرحله نیمه نهایی و حذف شدن تیم‌های مدعی سپاهان و پرسپولیس را می‌بیند، می‌توان آن را جام شگفتی‌ها دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام شگفتی‌ها/ استقلال مدعی‌تر از همیشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..