تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۵ درصد بیماران کرونایی در همدان به دلتا ویروس مبتلا هستند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: ما نیازمند این هستیم که از این موج خطرناک عبور کنیم چرا که ۷۵ درصد این مبتلایان دلتا ویروس است.

۷۵ درصد بیماران کرونایی در همدان به دلتا ویروس مبتلا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در نشست خبری ستاد کرونا با اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در ۱۷ ماه گذشته سعی کردیم کارهایی در قالب بازرسی، نظارت بر عملکرد مسئولین و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طی ارزیابی و نظارت‌هایی که در ستاد کرونا داشتیم، نتایج خوبی به دست آمده است، افزود: ما جزء استان‌هایی هستیم که به ویژه در شرایط سخت نمره خیلی خوبی گرفتیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما در اوج موج چهارم یک هزار و ۷۰۰ بیمار بستری داشتیم که برای کشور هیچ حاشیه‌ای ایجاد نکردیم و با همدلی توانستیم در سخت‌ترین شرایط توانستیم مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر اصحاب رسانه نبود اصحاب رسانه معاندین اجازه کار به ما نمی‌دادند، ابراز داشت: اصحاب رسانه استان همدان سهم خود را به خوبی انجام دادند و در تمام عرصه‌ها به خصوص صدا و سیمای مرکز همدان همراه ما بودند.

سردار فرجی بیان کرد: ما نیازمند این هستیم که از این موج خطرناک عبور کنیم چرا که ۷۵ درصد این مبتلایان دلتا ویروس است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید واقعیت‌ها را به مردم انتقال دهند و ورود جدی پیدا کنند و موجی در مردم به وجود آورند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۵ درصد بیماران کرونایی در همدان به دلتا ویروس مبتلا هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..