تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتلای 323 نفر از مردم استان مرکزی به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، 323 نفراز هم استانی‌ها به بیماری کرونا مبتلا شدند که 52 نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان، رئیس این دانشگاه در اراک اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، 323 نفراز هم استانی‌ها به بیماری کرونا مبتلا شدند که 52 نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان به دلیل وخامت حال در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و خدمات تخصصی درمانی دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: ۲۷۱ نفر از بیماران جدید کووید ۱۹ استان نیز به صورت سرپایی درمان گرفته‌اند و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش در منزل قرنطینه باشند. موارد ابتلا به کووید ۱۹ تاکنون در این استان به ۶۷ هزار و ۳۲۸ نفر رسیده است.

جمالیان بیان کرد: در شبانه روز گذشته 4 مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده  و با احتساب آنان، شمار جان باختگان کرونا در این استان تاکنون به ۲ هزار و ۲۲۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتلای 323 نفر از مردم استان مرکزی به کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..