تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسکتبال آمریکا در اولین بازی المپیک باخت!

تیم ملی بسکتبال فرانسه توانست در اولین دیدار خود در المپیک، آمریکا را از پیش روی بردارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای بسکتبال المپیک، فرانسه به مصاف آمریکا، مدعی قهرمانی رفت و توانست با برتری برابر این تیم گام اول را محکم بردارد.

در نیمه اول آمریکا ۴۵ بر ۳۷ حریف خود را شکست داد ولی در کوارتر سوم فرانسه توانست پیش بیفتد. آمریکا در شروع کواتر چهارم توانست کاملا سوار بر بازی شود و ۱۳ بر یک نیز پیش بیفتد ولی فرانسه بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفت و اختلاف را جبران کرد.

در نهایت این دیدار با برتری ۸۳- ۷۶ فرانسه برابر آمریکا به پایان رسید.

این دو تیم همگروه تیم ملی ایران هستند. تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار افتتاحیه مقابل جمهوری چک با نتیجه ۸۴- ۷۸ و تنها ۶ اختلاف امتیاز تن به شکست داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسکتبال آمریکا در اولین بازی المپیک باخت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..