تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین: قادریم به هر دشمنی حمله کنیم

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه گفت: نیروی دریایی این کشور هر آنچه که برای محافظت از روسیه لازم باشد، در اختیار دارد؛ آنها قادر خواهند بود هر دشمنی را پیدا و به آن حمله کنند.

قدس آنلاین: پوتین روز یکشنبه در مراسم اصلی رژه نیروی دریایی این کشور  افزود: روسیه بصورت مستمر و موفقیت آمیز در حال ارتقای سلاح های جدید است و با موفقیت تسلیحات نیروی دریایی را بهبود می بخشد.

رئیس دولت روسیه خاطرنشان کرد که روسیه موفق شد «با گذر از مسیر توسعه به توانمندی ساخت کشتی های قدرتمند و زیردریایی های هسته ای موشکی دست یابد و جایگاهی  شایسته در میان قدرت های برجسته دریایی را در کوتاهترین زمان کسب کند. 

پوتین همچنین تأکید کرد که نیروی دریایی روسیه برای تضمین حفاظت از کشور مادری و منافع ملی خود هر آنچه لازم است را دارد.

رهبر روسیه گفت: «ما قادر به شناسایی هر دشمنی - زیر آب ، سطح یا هوا - هستیم و در صورت لزوم ضربه ای اجتناب ناپذیر به او وارد خواهیم کرد.»

رئیس جمهوری روسیه گفت: نیروی دریایی روسیه از تمام امکانات لازم برای دفاع از کشور برخوردار است. ناوگان روسیه تسلیحات پیشرفته برای مقابله با دشمن و وارد آوردن ضربه جبران ناپذیر در اختیار دارد. نیروهای نظامی روسیه تسلیحات بی نظیر دارند که در صورت نیاز از آن استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: با رشادت ملوانان روس، پرچم آندریفسکی (نماد نیروی دریایی روسیه) هیچگاه پایین نخواهد امد و همان طور که پتر کبیر امپراتور روسیه وصیت کرده است پرچم ناوگان روسیه در برابر هیچ دشمنی نباید پایین کشیده شود. 
رژه عظیم دریایی روسیه به مناسبت سیصد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس ناوگان دریایی روسیه در رودخانه نوا که از شهر سن پترزبورگ عبور می کند، برگزار شد .

 برنامه رژه نیروی دریایی روسیه به گونه ای برنامه ریزی شده بود که در ابتدا ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه سوار بر شناور نظامی از مقابل ناوهای شرکت کننده عبور کرده و پس از آن همه ناوها و زیردریایی های شرکت کننده در رژه در مقابل جایگاه ویژه در ساحل رودخانه نوا عبور کردند. 

در ادامه رژه ۴۸ جنگنده و بمب افکن سوخو و بمب افکن های دورپرواز توپولوف-۱۴۲ و هواپیماهای تجسسی دریایی ایل-۳۸  بالگردهای نیروی دریایی روسیه بر فراز محل برگزاری رژه دریایی، پرواز کردند. 

به گفته مقامات وزارت دفاع روسیه رژه امسال در مقایسه با رژه های سالهای قبل روز نیروی دریایی روسیه بزرگترین رژه بوده است .

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه و جمعی از معاونان نیروی دریایی، اعضای هیات ایران در مراسم رژه امسال بودند.

ناو سهند و ناوبندر مکران از ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پس از درنوردیدن ۱۴ هزار مایل دریایی و عبور از اقیانوس اطلس و مناطقی راهبردی، در خلیج فنلاند به این رژه دریایی پیوستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین: قادریم به هر دشمنی حمله کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..