تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان فتنه انگیزی دشمنان با کمک مردم و مسئولان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم یادواره شهدا با محوریت سرداران شهید مسعود غمیان و شکیبا سلیمی در سنندج برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین سلامی با بیان اینکه شهادت نشانه آگاهی مخلصانه و ایمان آگاهانه مردمی است که حاضرند برای حفظ ارزش‌های خود از جانشان بگذرند گفت: کردستانی‌ها مردمانی هستند که اجازه تعرض به خاک میهن را هیچگاه به دشمنان نمی‌دهند.

او در ادامه نقشه استکبار را ضربه زدن به جهان اسلام خصوصا انقلاب اسلامی ایران و نابودی استقلال و تمامیت ارضی ملت‌های مسلمان عنوان کرد و افزود: شهیدانی، چون حاج مسعود غمیان از نسل اول انقلاب و حاج شکیبا سلیمی از نسل فرزندان انقلاب اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با بهانه‌های مختلف از جمله مشکلات اقتصادی، بی آبی و خشکسالی به دنبال فتنه انگیزی در کشور است، ولی با کمک مردم و مسئولان مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع و ملت ما مقتدر‌تر از همیشه در کنار هم خواهند بود.

سردار سلامی با اشاره به وقایع اخیر خوزستان از مردم این دیار به عنوان مردمی بصیر و آگاه نام برد که صفوف خود را از ضدانقلاب جدا کرده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران با مدیریت کرونا، انجام واکسیناسیون عمومی و اداره کشور زیر فشار سخت ترین تحریم‌ها نشان داد که مستقل است و وابسته به هیچ ابرقدرتی نخواهد بود.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان والامقام غمیان و سلیمی تجلیل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این مراسم و در بازدید از مناطق مرزی امنیت موجود در منطقه و کردستان را مثال زدنی عنوان کرد.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان فتنه انگیزی دشمنان با کمک مردم و مسئولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..