تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Pax Nova Beyond the Rift برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

3 / 5 ( 2 امتیاز )

آلودگی و جنگ باعث شده تا بشریت به مرز انقراض برسد. پس از یک قرن از تنش های آلودگی و مشاجرات نظامی بی شمار، بالاخره سیاره زمین در شرایطی قرارگرفته که دیگر قابل زندگی کردن نیست. ارتباطی ناشناخته از اعماق فضا باعث شده تا فرصتی برای زندگی در سیاره ای دیگر به انسان ها داده شود و از اول شروع کند. این فرصت دوباره با عنوان Pax Nova شناخته می شود؛ اما آیا شرایط موجود در این سیاره، برای نجات بشریت کافیست؟ در بازی Pax Nova که فضایی تخیلی و استراتژیک دارید، شما می توانید فرقه های مختلفی که از بین سه نژاد هستند را انتخاب کنید و Eos مختص به خود را داشته باشید. عالم های جدید و منظومه های جدید را کشف کنید که مملوء از اسرار و خطرات وحشتناک هستند. شما باید با استفاده از دیپلماسی بهینه، شهرهای بزرگ بسازید و خود را برای مبارزاتی که در سرتاسر کهکشان ممکن است اتفاق بیافتد آماده نمایید.

Pax Nova Beyond the Rift v1.3.3 PC-PLAZA | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Pax-Nova

مطالب مرتبط

بازی Pax Nova اثری از استودیو Grey Wolf می باشد که باتوجه به مدت زمان زیاد Early-Access خود، نتوانسته نظر گیمرها را به خود جلب کند. حال باید ببینیم پس از انتشار نسخه نهایی، می تواند به مسیر موفقیت آمیز خود برسد یا خیر. ماموریت های گوناگونی برای شما در بازی تعبیه شده اند که با تمرکز بر روی ایجاد Eos منحصر به فرد خود باید آن ها را به سرانجام برسانید و پایگاه نظامی خود را روز به روز بهتر کنید. شرایط پیروزی در مبارزات برای هر پلیر می تواند متفاوت باشد و شرایط یکسانی حاکم نیست. شخصی سازی کامل افراد و سفینه فضایی در این بازی تعبیه شده اند. هرکدام از ۱۵فرقه ای که در این بازی طراحی شده، دارای ویژگی ها و شیوه ی بازی منحصر به فرد خود هستند و چالش های گوناگونی را تجربه خواهند کرد. این وظیفه ی شماست که گذشته ی Eos را برملا کنید و آینده ای خوب برایش رقم بزنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Pax-Nova تصاویر-بازی-Pax-Nova تصاویر-بازی-Pax-Nova تصاویر-بازی-Pax-Nova تصاویر-بازی-Pax-Nova تصاویر-بازی-Pax-Nova

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی PLAZA تحت عنوان Pax Nova Beyond the Rift-PLAZA فشرده سازی شده است. بازی به ورژن v1.3.3 (Build 170) آپدیت شده است. دو بسته الحاقی Frostborn و Beyond the Rift در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲٫۱گیگابایت به ۱٫۴گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب حدود ۲دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۴٫۹گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Humanity has failed itself through pollution and war. After a century of political tension and countless armed conflicts, Earth is now on the verge of being uninhabitable. A communication from deep space gives us the chance to leave our dying planet and start over, by migrating to Eos, marking the beginning of the era of ‘Pax Nova’. But will it be enough to save humanity?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows Vista, 7, 8 , 10 – 64 bit

Processor: 3.0 Ghz Intel Core i3 or equivalent

Memory: 6 GB RAM

Graphics: 1 GB NVIDIA GeForce GTX 460 or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Additional Notes: System requirements may be subject to change

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows Vista, 7, 8 , 10 – 64 bit

Processor: 4.0 Ghz Intel Core i5 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 1 GB NVIDIA GeForce GTX 660 or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Additional Notes: System requirements may be subject to change

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Pax Nova Beyond the Rift برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..