تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Curious Expedition 2 – Terror of the Seas برای کامپیوتر

5 / 5 ( 1 امتیاز )

بازی Curious Expedition 2 یک تجربه روایت محور است که بازیکنان در آن ملزم به مدیریت منابع و اعضای گروه خودشان خواهند بود. شما باید توسط ماموریت‌هایی، جنون خود را از بین برده و به جلال و شکوه پیش بینی شده برسید. کشف بزرگی در بازی خواهد بود و شما باید جزایر مرموز بازی را پیدا کنید. اقیانوس‌ها ناپدید خواهند شد و گویا جادو نقش بزرگی در تجربه‌ی شما ایفا می‌کند. باشگاه‌های بزرگی در حال تلاش برای رسیدن به جزایر عجیب و غریب هستند تا در نهایت بتوانند گنجینه‌های پنهان را پیدا کنند.

این گنجینه‌ها در یک نمایشگاه بزرگ قرار دارد که در پاریس واقع شده است. حال سوال اینجاست که آیا شما جسارت این را دارید که به این ماجراجویی بپویوندید؟ از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به جهان‌های ایجاد شده در انواع بیوم‌ها اشاره کرد که همه‌ی آن ها را باید کاوش کنید. ترکیبات عجیب و غریبی از خطرات و فرصت‌ها در اختیار شما قرار دارند و باید در فرصت مناسب از تمام آن‌ها استفاده کنید.

Curious Expedition 2 Terror of the Seas PC-PLAZA | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Curious-Expedition-2

بازی Curious Expedition 2 تمرکز ویژه‌ای روی مدیریت منابع دارد و باید بتوانید در سفر هیجان انگیز خود، از آن‌ها حفاظت کنید. باید همه چیز را متعادل کرده و زنده بمانید. این منابع راه خلاصی شما از بسیاری از مشکلات هستند و باید برای حفظ شکوه خود، مدیریت ویژه‌ای روی آن‌ها داشته باشید. سیستم داستانی بازی، ماجراجویی را هرچه بیشتر منحصربه‌فرد کرده و شخصیت‌های آشنا نیز به محیط و تصمیمات شما واکنش نشان می‌دهند. شما باید بتوانید روابط خوبی را برقرار کرده و وفادار به افرادی باشید که به شما کمک می‌کنند. گاهی اوقات بیماری و ابتلای اعضای گروه به آن نیز می‌تواند روی تجربه‌ی شما تاثیر بگذارد. بازی از یک کمپین داستانی بسیار مهیج تشکیل شده است و گیم‌پلی را شاهد هستیم که با خلاقیت سازندگان همراه شده است. گیم‌پلی نیز نقش بزرگی در روایت داستان دارد و می‌توانید بارها و بارها این بازی را تجربه کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Curious-Expedition-2 تصاویر-بازی-Curious-Expedition-2 تصاویر-بازی-Curious-Expedition-2 تصاویر-بازی-Curious-Expedition-2 تصاویر-بازی-Curious-Expedition-2 تصاویر-بازی-Curious-Expedition-2

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی PLAZA تحت عنوان Curious Expedition 2 Terror of the Seas-PLAZA فشرده سازی شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۱٫۲گیگابایت به ۶۲۷مگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۷ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲٫۲گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۹گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Curious Expedition 2 is a turn-based narrative roguelike that requires players to manage their resources and party members to keep insanity at bay and find glory.

A grand discovery has been made: mysterious islands have begun to appear and vanish from the oceans as if by magic. The great Explorer Clubs are funding expeditions to these strange islands to bring treasures back for the 1889 World’s Fair in Paris. Are you bold enough to join the adventure?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: 2 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DX10 compatible video card

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Curious Expedition 2 – Terror of the Seas برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..